F4:AF NoSiG nugget flight ikväll?

Started by ft, September 03, 2005, 16:03:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ft

Äh, vi har ju redan konstaterat att:
1) Jag kan inte lufttanka.

2) Det blir skit av det om motorn dör i finalsvängen och man inte vet hur man nödfäller stället.

Nu är det tyvärr sovadags, hade varit kul annars. Fasen vad bra det har blivit - hösten känns räddad!

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Control87th

Kan vi inte försöka få till några flygningar med lite varsel, vad sägs om tex försöka prioritera två tider i kommande veckan, tisdag och torsdag kväll 19 - 22?
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



Lupson

Torsdag kan jag ev. vara på. Fast i mitt fall har jag i regel svårt att komma loss innan lillen somnat, dvs. runt 21-tiden.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

ft

Den här veckan är körd för mig. Tisdag-torsdag nästa vecka kan däremot fungera, möjligen med lite senare start tisdagen.

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Rivvern_

Jag kommer nog köra sent ikväll och imorgon satsar jag på att kunna vara med vid 19.00.


Jag har server up and running. IP finns i TS.

Rivvern_

Det är tomt på ts ikväll... im off.

ctrl

Det verkar tyvärr omöjligt att få till en BOKAD flygning... Jag hade tänkt flyga lite med er innan jag bestämde mig för om jag ska bli aktiv i 87th igen...
Control
87th Stray Dogs VFW


Justin Case

Bra för nu är vår förlorade uppkoppling tillbaka, så om inte Red Orchestra 2 är för roligt så joinar även jag ikväll!