News:

No significant change

Main Menu

Nyhet: Jag är ny här!

Started by addman, October 14, 2002, 18:21:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

addman

Ja, här är jag!  Har mest hållit mig till simhq men snubblade in här efter ett tips av en snubbe vid namnet "Case".  Har spelat IL-2 sen demot "läckte" ut, spelar en massa andra flygsims från och till men IL-2 dominerar på min HD :).  Ser fram emot en trevlig vistelse på detta forum.

Mr Jim

Hihi. Tell your swedish friends!

Det är jag som är Case...varit lite död nu under sommaren(Jobbat enbart)..och nu läser man dubbelt på universitet här i Umeå och då har man inte mkt till liv.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

Välkommen Addman! Se nu till att skrota IL-2 och köp Falcon 4 istället, så att du kan vara med oss F4-fanatiker och flyga jetmotor! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

addman

Kört en hel del Flanker 2 faktiskt, lyckades att lufttanka min Mig-29:a på första försöket, är jag stolt över  :D.  Men jag spelar bara IL-2 för att det är bäst helt enkelt.

Mr Jim

Inte så mkt knappar heller ;)

Väntar ivrigt på Forgotten Battles...och gladiatorn där..då kan vi återskapa F19 igen ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

addman

QuoteOriginally posted by Mr Jim


            Inte så mkt knappar heller ;)

Väntar ivrigt på Forgotten Battles...och gladiatorn där..då kan vi återskapa F19 igen ;)

Vaa?!  Är gladiatorn med som flygbar i FB?  Jag ser mest fram emot Svalan jag.

Mr Jim

Hehe..Snygg cockpit..tror det är den första dom fått rätt färg i också i simulatorvärlden...
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

addman

Ruskigt välgjord faktiskt.  Flög 262:an som attan i JaneÃ,´s WWII Fighters men när IL-2 kom så kändes WWII Fighters hopplöst förlegat trots MOD scenen så jag la spelet på hyllan.