Flygdags på Discovery igen

Started by Andreas, September 09, 2002, 08:48:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

"Extrema maskiner, 24:00 - 01:00

Militär styrka: Luftstyrka. Man undersöker några av världens mest avancerade flygmaskiner hos USA:s flygvapen, bland annat B2, F117, F-22, Jump Jet Harrier, Apache-helikoptern, V-22-helikoptern och Comanche. Dessutom träffar man några skickliga piloter som flyger dem."

Från tv.nu
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

zebra

Någon som kan spela in???? Har inte Discovery själv tyvärr.

z.

Andreas

Min video är kaputt så för min del blir det sen kväll och tidig morgon (programmet slutar 01:00, ska upp 06:30).
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Jag har bara Discovery Mix, men jag hoppas att programmet kommer på den kanalen också. Om det gör det kan jag banda åt dig Sandro.

*Programmerar videon*
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

Jag har också bara Discovery Mix. Det var i den tablån jag hittade det...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Assassin

Det där programmet var intressant... men om alla länder bygger stealth-teknik uppbyggda arméer undrar man hur de ska utkämpa krig mot varandra när ingen ser den andra.. ;)

(Fast nu måste jag spela F-22 TAW igen, bara för F-22'ans skull... :D)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

Andreas

Naturligtvis så somnade jag 15 minuter innan det började!

Hur var helikopterdelen i programmet? :O
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Andreas

#7
Kl 24:00 ikväll på Discovery (Mix bla) är det stridsvagnsdags...

"Militär styrka: Landstyrka. Man får veta allt nödvändigt om de verkliga stridsmaskinerna: M1A2, luftkudden för landning och stridsmyran. Det här är militära fordon som ordnar landvinningar och skyddar soldaterna."

från www.tv.nu
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO