News:

No significant change

Main Menu

25 Februari 2008?

Started by ft, September 29, 2007, 07:19:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ft

Hörni! Vi har missat nyåret!

Tyckte det kändes som om jag sovit kortare än så... :D

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

Gott nytt år! :D

Allvarligt, bra jobbat med flytten gott folk. När dimman lagt sig, in med lite ny grafik på forumet så det känns mer "nosigt".

snappahead

Rivvern_

Bra jobbat! Ja det ser lite... Stelt ut. Men nu har vi lite mer smajlisar!

;D :o :o ;D

Fluff

Det där med Februari 2008 råkade jag också ut för. Visade sig bero på en olycklig sammanblandning av timmar och sekunder  :). Om fler har problem (och det är jag rädd för att det är) så gå på "Look and Layout prefs.." under "modify Profiles". Leta upp time offset och tryck på autodetect. Bör då bli "1" om man bor i sverige.

Ps. Ft, eftersom du verkar vara en sån där jobbig typ så ändrade jag din offset själv   ;D ;D ;D

Odi profanum vulgus, et arceo

griffin

Humma, nån ide om varfört den defaultar till 3600 i timeoffset? Inte för det är direkt besvärligt att ändra men jag blir nyfiken! :D
snappahead

ft

Jag? Jobbig?!

Nej, jag är bara dryg... ;)

Heh, tid i sekunder? Anar en klocka som tickar med nollpunkten någon gång på sjuttiotalet i ett system nära dig(tm)?

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Fluff

Quote from: griffin on September 29, 2007, 16:23:39
Humma, nån ide om varfört den defaultar till 3600 i timeoffset?

Nja, den och den. Var nog inte så mycket systemet i sig som satte den offset:en...

Och självklart är det unix time som gäller för alla officiella forumangelägenheter. Alllt annat skulle ju vara helt gaaalet...  :)

Odi profanum vulgus, et arceo

bALoO

#7
Man borde kunna göra en enkel update i ngn lämplig tabell. Får kolla på detta.

EDIT: Sådär, nu ligger alla på +1 eller 0. Var 377 stycken konton som låg på 3600. Lustigt var Docs konto som låg på -21600 ;)
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970