News:

No significant change

Main Menu

Problem att posta

Started by Andreas, May 25, 2002, 10:35:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Jag har problem att posta meddelanden från de senare versionerna av de Mozilla-baserade webbläsare. Någon annan som stött på detta?
Händer liksom inget när jag trycker på knappen...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Fluff

Jodå har precis samma problem. Även netscape uppför sig på samma sätt. Detta gäller alltså linux-versionerna av dessa browsers hur de funkar i windows vet jag inte. Har man väl bootat windows kan man lika gärna löpa linan ut och köra IE :).


/Fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Snajper

Japp, det är en bugg som är inrapporterad till Bugzilla och skall vara rättad till nästa version.
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Andreas

Låter bra. Mozilla är något som jag hoppas mycket på. Kör K-meleon just som jag är grymt nöjd med. Senaste betan bygger på Mozilla 1.0 rc1 eller 2.
Vill bort från IE och M$ :)
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO