8 mbit/s från Adamo = billligt!

Started by Horizon, May 05, 2004, 18:13:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Tyckte att det här var en bra och intressant nyhet, så jag lägger den i Nyhetsdelen av forumet.

Spanska Adamo kan nu leverera bredband via ADSL till många svenska hushåll, till det facila priset av endast 297 kronor per månad... för 8 mbit/s! :)

Läs mer på Adamos hemsida > www.adamobredband.com

Tror minsann att jag ska slå till :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

fungerar det så låter det ju billigt men jag skulle nog vänta tills jag hört lite åsikter om det innan jag hoppade på.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Swebeast

Wow!! Låter nästan för bra för att vara sant. Håller nog med Obizzz; vill nog ha lite feedback innan jag går över från Felia.

/A

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Horizon

Det är tänkt att jag skall ge er den feedback ni önskar... ;)

...kanske... om tjejen inte sätter sig på tvären... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Oden

QuoteOriginally posted by Horizon

...kanske... om tjejen inte sätter sig på tvären... :)

hmmm.. 4H klubben :D

griffin

Klart intressant... börjar tycka 0.5 är segt :D Kom med rapport när du visat vem som avgör de viktiga besluten i familjen ;) Själv har jag ändå inte råd än, annars hade jag nog varit sugen att chansa jag med!
snappahead

Jotte

Jag satt med päronens 56k modem med Glocalnets gratis abonnemang i 5 dagar.... Mitt 512 kbs ger nu åter en svindlande fartkänsla. :D

griffin

Det är klart, så kan man ju också göra. Har mitt gamla 28.8 på vinden nånstans :D
snappahead