News:

No significant change

Main Menu

SR-71 Blackbird

Started by Andreas, February 10, 2003, 08:51:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Vi har diskuterat det där med låsningen på en SR-71 tidigare här på NoSiG (eller om det var via mailgruppen, kommer inte ihåg). Tror att BEQ har en del info där. ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

det var i mailgruppen har nog dom liggandes någonstans det var en diskussion om olika myter och om de var sanna eller inte... ska kolla när jag kommer hem om jag hittar vad som skrevs
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Visst fan, det var nog tom jag som startade den! *gräver*
snappahead

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Mr Jim

När jag var på flygvapnets sommarkurs(arbetsläger)en sommar när jag var liten och förvirrad så träffade vi några spaningsflygare. Dom visade massor av bilder dom tagit på olika NATO plan och Sovjetiska plan över östersjön. Det där med SR-71:an var väl att den alltid flög samma rutt mellan gotland och sverige fastland, men en dag så pajja ena motorn och en viggen hann ifatt, dom fick en vinare som tack från jänkarna.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Obizzz

oj då glömde visst kolla :)

men nu formaterade jag datorn i helgen och körde in Win 2000 så gamla mail ligger undanarkiverade på cd :-/
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Mr Jim

SledgeHammer>Jädrans skönt inlägg av "Merecir", hejja Sverige! ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com