Halmstad LAN 2009 - Warning order

Started by Salsam, March 01, 2009, 23:28:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

God kväll mina herrar.

Idag har Swebeast, Redone, Hotshot och jag träffats och kommit överens om att kontrollera möjligheterna att disponera tidigare lokaler och boende för Halmstad LAN 2009, under påskhelgen (tor-mån).
Om allt går vägen, tillgänglighet och formella hemställan, så avser jag anordna årets Halmstad LAN. Om inte så kommer vi att titta på bra alternativ, om möjligt.

Vid det här laget så borde det mesta gå på rutin för, de flesta, deltagarna gällande mat, sov och spel tider. Dock behöver jag hjälp med ett par saker;

3 "huvudspel" kommer att gälla under LANet, spel utöver dessa är välkomna men kommer inte att prioriteras eller avsättas särskild tid för. (Jag kommer ASAP sätta upp en poll här där vi röstar fram dessa).
1 ansvarig skall utses för resp. spel som ansvarar för att det finns uppdrag, nödvändiga mod/patchar etc. tillgängligt OCH samordnar spelet. Ingen ansvarig = spelet stryks som huvudspel

Följande spel har vi identifierat just nu:

ArmA
IL2
Falcon
Black Shark

Saknar ni något spel eller har andra åsikter, kom med dessa snarast så vi kan sätta igång poll och planering inför ev. LAN.

Så fort Jag får besked om lokal kommer jag posta en officiell inbjudan till Halmstad LAN 2009.

Framåt för genomförandet av LAN 2009 är på kod ord IRENÉ
Bakåt för genomförandet av LAN 2009 är på kod ord FUBAR

Happy planning...

As you where...

Rivvern


Lupson

Strålande. Jag är iofs uppbokad på påskafton, men troligen kan jag iaf titta förbi söndag->måndag.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Horizon

Oj här måste smöras för frugan. Undrar om det räcker att jag köper henne en sån där handdammsugare som hon vill ha?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern

Quote from: Horizon on March 02, 2009, 20:25:18
Oj här måste smöras för frugan. Undrar om det räcker att jag köper henne en sån där handdammsugare som hon vill ha?

Ja det räcker väl.. Finns säkert nån billig på Biltema eller Claes Ohlsson.

ft

Jag är på!

Om Rise of Flight hinner komma ut innan dess så har jag ett förslag på LAN-lir... :)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Jag åkte till Torp och köpte en handdammsugare. :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RedOne/ zalzam

#7
C R3 possitiv

Horizon är en fjäskis   ;D
------------------------

Lasse Sandberg