LAN-07 Transporter

Started by Rivvern_, January 05, 2007, 22:57:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dubble0zero

QuoteOriginally posted by ctrl


            Ah, hade fått för mig att du bodde i Västerås, Eskilstuna/Torshälla är ju en obetydlig omväg. Passar upplockning någon gång mellan 12-15 på torsdagen?

Kunde vara kul att åka en ny väg... typ Eskilstuna, Örebro, östra sidan av vättern...

Jodå, jag bor och pluggar i Västerås nu för tiden, men mor och far bor kvar i Torshälla, och jag måste ändå dit och hämta lite saker, så det spelar ingen roll vart jag blir upphämtad...

12-15 torsdag låter bra, vi anpassar helt enkelt till hur länge du tänker jobba, vi kan ju bestämma nått ställe nära motorvägen som jag kan bli upphämtad på om du vill...

Ja, vi kan köra öster om vättern ner, däremot så tror jag inte att vi tjänar nått på att åka förbi örebro, bättre att köra Eskilstuna, katrineholm, Norrköping och sen komma ut till vättern vid ödeshög...
Det är ganska små vägar ifrån örebro ner till askersund och vidare... Fast det är klart, vi har kanske inte jätte bråttom heller, så det går ju att köra de vägarna också...
...000... =)

ft

Undvik Örebro och Vätterns värsta strand. Förbi Askersund-Tived är det skitbra väg, men inte om man har fyra hjul och vill komma fram på vettig tid.

Med lite tur kommer jag iväg torsdagkväll ändå och jagar er hela vägen. ;)

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus