On-line spelande

Started by zebra, August 08, 2005, 22:56:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fluff

#8
Seriösa problem kan jag tillägga. Fram-med-lödkolv-o-pincett-seriösa problem.

MEN efter några timmars felsökning o donande tror jag det löste sig... Skall se om det
inte kan bli lite bf:ande den här helgen iaf...


Odi profanum vulgus, et arceo

Rivvern_

Det va himla kul att lira med er ikväll! Bra lagspel! För er som inte var med så var vi 8 stycken som ägde... Ibland..  ;)

zebra

Har varit offline ett tag pga strul med telia/bredbandsbolaget:-(  Rikigt frustrerande kan jag lova. Tyvärr är min uppgradering till 8mb-lina försenad tom 16/9 men sen vill jag seriöst hänga på o "kriga" lite.  Tills vidare får jag ligga lågt eftersom jag bara har 0,5mb i linan.

z.

Jotte

Det borde väl funka med 0.5 lina också?....

SledgeHammer

Ja, det är ju inte GB-mängder med data som skyfflas... än. =)
Mvh  - Stefan -


Dubble0zero

Javisst, jag har spelat med 0,5 lina hela tiden (även om jag inte har spelat så mycket på sistone)...
...000... =)

zebra

Men jag provade spelet med en hastighet på ca 5mb och det var ryckigt värre... Kan det vara så att jag bör göra några inställningar i övrigt?? Någon som vet om det finns något "generellt" som man bör fixa innan man ger sig ut o krigar på nätet???

z.

Dubble0zero

Ibland är det laggit, men jag tror att det är servern som brukar spöka, det händer bara på vissa servrar, medan andra går alldeles utmärkt, testa lite olika så ska du se att du hittar nån som är bra...
...000... =)