On-line spelande

Started by zebra, August 08, 2005, 22:56:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Hej gubbar,,,,

Var och när spelas det???  Är sugen på att joina...

zebra.

Control87th

Man hoppar in på TS, de senaste 14 dagarna tror jag inte det funnits en kväll med färre än 6 spelare klockan 21.
--------------------
Control
87th Stray Dogs VFW



griffin

Har precis skaffat BF2 till mig och min bror. Är det ok om han hoppar med på TS om vi får lust att gå ut pub nån kväll?
snappahead

ctrl

Control
87th Stray Dogs VFW


Obizzz

snart får jag nog också skaffa BF2
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

:D Då lär vi dyka upp nånstans nästa vecka!

Obizzz, regga dig på bfcentral.se och få det för 398:- på webhallen. Råkar du ha nån som passerar hufvudstaden så slipper du portot med. Kanske finns billigare annorstädes med, vad vet jag.
snappahead

Lupson

Vill bara meddela herrskapet att Lupson i sin ensamhet minsann har röjt runt riktigt bra i BF2 ett par timmar de två senaste kvällarna. Strike at Karkand som Assualt är hysteriskt roligt, likaså har jag helt plötsligt upptäckt hur grym den stationära TOW-launchern är. Slår ju ut det mesta med en träff, och den guidar riktigt fint.

Nu kommer jag förstås vara ospelbar till på söndag, detta är mest en teaser för att få lite lagkamrater att leka med i nästa vecka. :-)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Lupson

Det gick inte så bra...men vi hade kul ändå!

Lupson tackar Swebeast & Hotshot för trevlig fredagskvällsunderhållning. Fluff försökte, men fick avbryta p.g.a. tekniska problem.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X