Idag regnar det

Started by BEQ, July 19, 2005, 08:31:35

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

BEQ


BEQ


BEQ

Slut regn. BF 2 upphör tills ikväll.

Salsam

jävla semester firare! Själv har jag stått i spö regnet hela dagen och utb soldaterna i skydds intagande och ålning medes hasning - 2 fästingar fick jag på köpet - tack för det!

Jotte

#4
Klaga inte... det var inte du som fick krypa Salsam mest, tänk på de små bassarna :p :D  Dessutom har ju försvaret rätt ok regnkläder. :p :D

Rivvern_

QuoteOriginally posted by Salsam


            jävla semester firare! Själv har jag stått i spö regnet hela dagen och utb soldaterna i skydds intagande och ålning medes hasning - 2 fästingar fick jag på köpet - tack för det!


Roligt! :D

Jag anmäler mig frivilligt! Ja... Att utb. bassejävlarna... Fy vad kul!

Salsam

De är di bäste... men det regnar faktiskt på oss befäl med X-(
Men jag var förberedd med regnställ på och gummistövlar redan innan första stänken... värre för de stackars värarna:p
Men jag varnade dem... de ville dock vara optimister som trodde på uppehåll - BAH! de har aldrig varit på övnings-/skjutfält förut - här finns ingen gud ;)

Lupson

Jag har köket fullt med färgburkar, färgskvätt och maskeringstejp - men snart är målandet färdigt och då lär det ju bli flyga / skjuta av igen! Semester är trevligt...mmmmm...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X