Author Topic: MIRAGE IIIC  (Read 5239 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

khalifa330

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 140
    • View Profile
    • Email
MIRAGE IIIC
« on: August 02, 2004, 14:34:17 »
För er som har missat det så släppte man MIRAGE IIIC i Lördags:



Hämta här:

Biohaz

Eller här:

Column5

Fly Low, Hit Hard!

khalifa330

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 140
    • View Profile
    • Email
Replying to Topic 'MIRAGE IIIC'
« Reply #1 on: August 02, 2004, 14:56:16 »
Nytt Skin, hämta här:

Enhanced Skin

Fly Low, Hit Hard!

BEQ

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 873
    • View Profile
    • Email
Replying to Topic 'MIRAGE IIIC'
« Reply #2 on: August 03, 2004, 16:42:36 »
Ser fin ut! Får se om det blir lite över att pröva den. :)

Oden

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 197
    • View Profile
    • Email
Replying to Topic 'MIRAGE IIIC'
« Reply #3 on: August 03, 2004, 16:46:30 »
Mirage III har ju alltid varit sexig.. (nää titta inte snett på mig nu igen) och med dessa bilder så kliar det omgående i Simulatorinköpsplånboken.

meh.

griffin

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2776
    • ICQ Messenger - 8955231
    • MSN Messenger - moriarty_@hotmail.com
    • View Profile
    • Zon3.se
    • Email
Replying to Topic 'MIRAGE IIIC'
« Reply #4 on: August 05, 2004, 10:25:04 »
Och inte behöver du gräva djupt för just denna sim :D Gå inte på min nit bara och köp wallmartversionen. Men jag lirar den riktiga versionen nu med gott samvete trots att den är hämtad från internet. Har ju trots allt betalat för ett fungerande spel.

Ser mkt fin ut Miragen. FAN vad jag skall flyga flygsim när jag får liv i datorn. En hel sommars  undertryckta behov av lirande att ta igen!
snappahead

Mr Jim

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1599
    • ICQ Messenger - 4575614
    • View Profile
    • Email
Replying to Topic 'MIRAGE IIIC'
« Reply #5 on: August 06, 2004, 11:22:16 »
khalifa330>Hmm, finns det nåt program för att hålla reda på alla maps och olika plan? Har inte riktigt förstått hur man kan lägga till flera maps än, vet du nån bra guide eller FAQ? Massor av weapon packs och gud vet vad, hehe.

Vill gärna köra "ovanliga" scenarios, har läst att det finns lite israel vs alla andra och sånt mys pys :)
« Last Edit: August 06, 2004, 11:22:39 by Mr Jim »
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Phlerp

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1417
    • ICQ Messenger - 2462430
    • View Profile
    • SUL37
    • Email
Replying to Topic 'MIRAGE IIIC'
« Reply #6 on: August 06, 2004, 12:35:21 »
Det har gjorts lite olika försök att göra program för att organisera alla addons till SF, men ingen har riktigt lyckats ännu tycker jag. Detta beror nog till stor del på hur simulatorns addon-struktur ser ut. Det blir lätt lite rörigt och det finns gott om plats för konflikter. Därför har några gått ihop och försökt samla saker i gemensamma uppdateringar som till exempl vapenpaketet. Nackdelen är ju då att man får en massa skit som man kanske inte är speciellt intresserad av.

Att installera nya kartor brukar inte vara några problem. De flesta har dessutom instruktioner med.

khalifa330

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 140
    • View Profile
    • Email
Replying to Topic 'MIRAGE IIIC'
« Reply #7 on: December 03, 2004, 09:12:05 »
Hej Jim!

Lite sent påkommet men jag har varit rackarns "busy" hela hösten, typkurs samt kvinnoproblem av stora mått osv.

För att svara på din fråga Jim så kunde man före den senaste patchen SP3 använda sig av utility programmet LOMAN som fransöserna har skapat. Men det förutsätter att tillverkaren av addonet har gjort sin fil Loman kompatibel. Och det är lite si och så med det.

Du kan däremot göra dessa addon filer Loman kompatibla själv, men jag gav upp.

Sedan håller jag med dig och Phlerp att SFP1 är rörigt i addonsynvinkel, men det verkar vara väldigt moddvänligt om man vet hur man gör.

Spelar spelet när jag känner för att "damma" tillbaka till Jetguldåldern!

Ni har förstått sett att det finns en MIG-25´att hämta va?

Jim, det är bara ta den och starta från Al-Qahirah West och flyga spaningsrundor över det ockuperade landet:D
Fly Low, Hit Hard!