Ubåten är död - länge leve panoramat!

Started by Horizon, April 14, 2011, 09:32:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

bALoO

Luppe, du kan få min throttle. Jag upplevde samma problem som dig och skalade då kabeln vid kontakten. Fullt med små kablar var det och en av dom var det ett brott på. Skalade den skadade sladden lite och tvinnade ihop den igen. Sen massor med eltejp så nu är det en tjock svart klump vid kontakten.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Lupson

Quote from: bALoO on April 19, 2011, 20:43:54
Luppe, du kan få min throttle. Jag upplevde samma problem som dig och skalade då kabeln vid kontakten. Fullt med små kablar var det och en av dom var det ett brott på. Skalade den skadade sladden lite och tvinnade ihop den igen. Sen massor med eltejp så nu är det en tjock svart klump vid kontakten.

Det låter som en fin lagning och jag tar tacksamt emot din throttle. Jag får bjuda på extra mycket öl (jag är väl fortfarande skyldig dig för golfklubborna) på nästa LAN.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

bALoO

Perfekt! Då skall vi bara lyckas lösa själva överlämnandet.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Horizon

Quote from: bALoO on April 19, 2011, 22:03:02
Perfekt! Då skall vi bara lyckas lösa själva överlämnandet.

Sätt den på pakethållaren. Jag har hört att du cyklar som en vind in mot stan varje morgon. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

bALoO

Jag är föräldraledig fram till september så blir inte så mycket cyklande för mig just nu.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Lupson

Quote from: bALoO on April 21, 2011, 21:16:55
Jag är föräldraledig fram till september så blir inte så mycket cyklande för mig just nu.

Jag är också foräldraledig (fram till dagisstart i augusti), så om det passar kan jag ju lasta in lilleman i bilen och komma på besök någon dag framöver.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

bALoO

QuoteJag är också foräldraledig (fram till dagisstart i augusti), så om det passar kan jag ju lasta in lilleman i bilen och komma på besök någon dag framöver.

Besök är alltid trevligt. Jag skickar över mitt nummer så kan vi bestämma en dag som passar.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Horizon

Tråden om att jag har bytt min gamla 17-tummare mot en mer modern 24-tummare slutade i att Lupson ska dejta baloo så att de kan byta joystickprylar med varandra. :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names