LAN helgen 12-14 juli

Started by Fluff, July 05, 2002, 16:34:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fluff

Jaha då var det snart dags... Lite information som kan vara bra att känna till innan man kan ladda upp med CBU:er.

Adressen till lokalen är:

Viktoriagatan 13 (ett stort fult rött tegelhus). Viktoriagatan är en tvärgata till Vasagatan som i sin tur är en tvärgata till Kungsportsavenyn (avenyn). Från avenyn följer man alltså vasagatan i västlig riktning (d.v.s. kommer ni till Heden har ni gått åt fel håll). Spårvagnar som går till hållplatsen vasa-viktoriagatan är 1 (riktning Frölunda) och 3 (Marklandsgatan).

Utrustning:

1. Joystick med eventuella tillbehör (OBS! med usb)
2. Headset
3. Sovsäck och dylikt (liggunderlag är nog inte fel)
4. Kudde
5. Oömma kläder :)

Vill någon släpa med sig dator så är det helt ok men alltså inte alls nödvändigt.

Ankomst och inkvartering:

Ankomst kan ske när som helst under fredagen (egentligen går det bra när som helst fast vi har ju sagt fredag så då får vi väl hålla oss till det :)). Vi har inte sagt någon speciell tid då vi inte vet när ni tänker dyka upp men det vore trevligt om ni kunde skriva här ungefär när ni beräknas komma.  Inkvartering sker i baloo och phlerps gunrum. Detta så vi kan hålla ett öga på servern utan att behöva släpa oss ur sovsäckarna. Kaffe finns gratis i obegränsade mängder och cola och glass finns att köpa för 5 kr.  

Telefonnummer:

fluff (magnus)    070-776 10 36
baloo (christian) 070-848 54 20
phlerp(daniel)    070-683 46 09



Frågor besvaras antingen här eller via telefon
Odi profanum vulgus, et arceo

SledgeHammer

#1
Jahopp, jag kommer till Gbg C 11:12 på fredagen.

070-2129009
Mvh  - Stefan -


Bax

Det här låter ju bra !

Tänkte försöka dyka upp på Lör. men har inte ordnat alla detaljer än !
Jag ringer imorrn.

bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Horizon

#3
Hej igen på er gubbar. Jag är tillbaks efter en vecka i ett VARMT Grekland och jag kan meddela att jag blev överflugen av en Harrier! :)

Han ville väl kolla att jag inte sysslade med något otillåtet där nere... =)

Angående helgen som kommer vill jag meddela att jag kommer att ha väldigt mycket att göra med vår husförsäljning, men jag hoppas kunna titta förbi en sväng när jag väl är nere i Gbg med ett flyttlass.

Lev väl till dess!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Lupson

Jag dyker väl upp någon gång i morgon efter lunch tänkte jag. Jag kan även komma tidigare ifall herrarna behöver någon hjälp med burkarna el. dyl.

Börjar få ordning på min nya älskling vid namn X-36, hoppas bara jag hinner öva lite mer ikväll innan startskottet går imorgon. Har varit nedbäddad med sommarförkylning sen igår morse så jag har lite att ta igen...
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

bALoO

Fancy .. skulle du dyka upp i helgen?
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

KeyCat

Ledsen att säga det men jag kan tyvärr inte få till det i helgen och det som hade varit så dj-la skoj att träffa er andra och det kan ju knappast bli ett bättre erbjudande :-/

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Bax

#7
Usch.. nu börjar jag bli trött - brossan har haft födelsedag hela dan.
Men imorrn så slänger jag mig på flyg CPH - LAV Kl 14.20 tar första flygbuss in till avenyn och spatserar resten.
Ni kan nog räkna med att jag ringer på Era mobiler vid fyra tiden,

Nu gäller det att packa ner Cougarn så inte Security tar mig !

Cougar..check..tandborste... check...crosscheck....jag é redo

bax
Bax
87th Stray Dogs VFW