UltraPack - Alternativ mod till IL-2 1946

Started by KeyCat, November 06, 2009, 15:40:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Vafan, den där exe-filen höll på och packade upp sig i typ 10 minuter och sen hände ingenting. Hittar inga uppackade filer, inga genvägar, ingen installation startades, zip, nada, nothing... Fan, jag säger som han muskelgubben i första säsongen av Temptation Island: "Jag blir så FÖRBANNAD!" (med grötig skånsk accent) :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_

Använd winrar och packa upp den på skrivbordet manuellt då. Sen kör du install/setup.

Horizon

Hmm, visste inte att man kunde packa upp .exe-filer med winrar. Får testa... Samtidigt är jag nyfiken på vad som hände förra gången jag körde installationen. Vart tog alla filer vägen som den packade upp?
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Baztid

Prova sök efter mapparna Ultr@PackDocs eller UninstallUP20. Dom borde finnas ifall det vart uppackat alls.
Do you know how you can tell if there's a fighter pilot in the room?

.

Don't worry, he'll tell you.

Horizon

#12
Jag blir galen, nu är hårddiskjäveln full. Gaaaaaaaahhhhh!!  >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(

Edit: Jag hatar min 50GB-partition för WinXP. Fattar inte hur den kan bli så full på ett år. Ja ja, jag fick avinstallera Dead Space ( :( ) och nu är UP 2.0 installerat och klart (hoppas jag).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

KeyCat

#13
Någon som fått den modifierade il2fb.exe filen som utnyttjar mer RAM minne (1GB) att funka i UP 2.0? Funkar för mig i SP men värre i MP...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Rivvern_

Jag kör 64 bitars versionen med stöd för mer minne. Fungerar utmärkt här.

RedOne/ zalzam

vilket är det senaste ultra packen? 1.07?
------------------------

Lasse Sandberg