News:

No significant change

Main Menu

Djungeltelegrafen

Started by Maverix, April 26, 2004, 21:26:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Jag slår vad om att huvudskälet till att polisen håller folk borta från platser där ett flygplan har kraschat är att det antagligen skulle vara några som skulle gå in i vraket och lägga sig ner, och sedan spela att de vaknar upp och säga "Vad fan var det?"


:p :p :D

Maverix

 Vi brukar prisa fåglarna för att de kan flyga. Men hur mycket är egentligen flygning och hur mycket av det är någon form av glidflygning mellan vingslagen?
:p :p :D

Maverix

De flesta människor tycker att det skulle vara kul att vara en fågel för då kan man flyga. Men de glömmer den negativa sidan av det hela, att behöva sitta och putsa sina fjädrar.
:D :D :D :p :p

Maverix

När jag hittade skallen i skogen var det första jag gjorde var att ringa polisen. Men sedan blev jag nyfiken. Jag plockade upp den, och började fundera på vem den här personen var, och varför han hade rådjurshorn.
:p :p :p :D :-OO :p

Maverix

Vi brukade skratta åt farfar när han skulle bege sig ut för att fiska. Men vi skrattade inte den kvällen han kom hem med en hora som han hade plockat upp i stan.
:p

Maverix

Varför begär alltid folket som gör fartygsmyteri bättre förhållanden? Jag skulle begärt ett flipperspel, för med allt gungande fram och tillbaka skulle man nog få en hel del frispel.:p :p :p

Maverix

Det är nog inte så smart att ta med sig hunden upp i rymden, för om han sticker ut huvudet genom sidofönstret på vägen hem skulle han antagligen brinna upp.
:p :p :D

Maverix

Det är sant att varje gång du hör en klocka klinga så får en ängel sina vingar. Men vad de inte talar om för dig är att varje gång du hör en musfälla slå igen, börjar en ängel brinna.
:p :p :p :p :p :D