News:

No significant change

Main Menu

Tänk vad kul man kan ha...

Started by Andreas, April 22, 2003, 22:23:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

griffin

Ja jädrar! Boys with toys! :)

Undrar vad de gjorde av med i ammokostnader där? :D Kanske inte lika mycket som bilen var värd... men ändå? Vad kostar en .30 cal kula?

Hmmm... om vi låtsas att de sköt kontinuerligt i 2 minuter och bössan enligt utsago skjöt 3000 skott/min blir det ju 6000 skott. Kan en kula kosta 2 spänn? Jaja... fy fan vilken... cool(?) rulle. :)

Har några prylar hemma jag är lite sur på... kan man ringa de där killarna?
snappahead

Horizon

*SKRIIIK*

"File Not Found" säger servern. Vem är snäll och lägger upp den så att jag också kan få något nytt att masturbera till!? :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Andreas

MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Vafaen, den fanns ju inte där heller! :-(
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Ahh, så där ja. Något hade keffat sig med DAP på min dator... Nu verkar det fungera! :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dubble0zero

#6
Pang pang...
Hehe..
Mums... :D
...000... =)

SledgeHammer

Åja, var inte för säker på att de var sponsrade. Har sett ett flertal filmer från "machinegun meets" där de i stort lägger upp sig med sina älsklingar (dubbellavetterade vattenkylda MG42 någon?) och pangar på på kommando. Målen kan vara allt från bensin-disel i tunna till bilar, bussar och kanske en helikopter. Små sprängladdningar är kul att gömma i målen också. Mål bekostas av anmälningsavgifter och av vad folk skänker. Ammunition bekostar var och en själv =)

Gammalt som nytt, många varianter på kulsprutor dyker upp. Och som avslut brukar det dyka upp nån tok som har en RIKTIG minigun. 20mm varianten, inte 7,62mm. Med överskottsammunition som trots det är svindyr. 8-) Och nej, det blir inte mycket kvar av en bil efter att den token har härjat.
Mvh  - Stefan -