News:

No significant change

Main Menu

Gulf Wars II

Started by Andreas, December 06, 2002, 18:20:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Andreas

Ja ettan följde man med spänning. Fick fribiljetteter av CNN flera gånger...
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Horizon

Angående förra filmen: Jag minns exakt stämningen när jag fick reda på att den hade haft premiär. Jag stod i affären och skulle köpa senaste numret av Transformers, när jag såg på löpsedeln att visningarna var igång. För första gången i mitt liv köpte jag en Aftonbladet. Minns inte riktigt, men jag tror att jag till och med struntade i Transformers.

Pacifist som jag var på den tiden, tapetserade jag mitt pojkrum med urklipp ur tidningarna. Konstigt nog var den mest F/A-18's på olika hangarfartygsdäck på bilderna... :)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

#10
Horizon>Hhaha...det var väl nästan exakt likadant här ;)

Sen när man blev lite äldre fick man höra att bara 10-15% av allt som släpptes över irak var s.k den dagens smarta vapen. Och lite urarmat uranium som spreds med vindarna sen ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com