News:

No significant change

Main Menu

Djungeltelegrafen

Started by Maverix, April 26, 2004, 21:26:55

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maverix

Folk kommer fortfarande ihåg dagen då gamle Bob Riley kom studsande fram på den gamla grusvägen i sin pick-up. Snart så studsade den högre och högre. Däcken exploderade och stötdämparna gick sönder, men bilen fortsatte studsa. En del säger att den studsade över månen, men den som säger det är en förbannad lögnhals.
:D :D

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Obizzz

funderar också på innehållet i bobans sensate inlägg :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Maverix

Jag tor ctrl är på rätt spår:D :p

Maverix

#4
 stället för att bygga större och hemskare vapen, tycker jag att vi borde tänka på att använda de som vi redan har bättre.

Maverix

Jag vet inte vad du tycker men jag tycker om att se målarfärg torka. Jag låtsas att färgen är en stor insjö som är den enda vattenkällan för några små städer som ligger runt sjön. Ju mer sjön torkar desto desperatare bli de som bor runt sjön och ibland blir det upplopp. En gång brann alltihopa och alla dog.

Maverix

Innan du kritiserar någon tycker jag att du ska gå en mil i deras skor. Sedan när du väl kritiserar dem så är du en mil bort och har deras skor på dig.
:p :D :D :p

Maverix

Barn behöver uppmuntran. Om ett barn svarar rätt på något så säg åt barnet att det var en bra gissning. På så sätt utvecklar barnet en känsla av ständig lycka.
:p :p :D