DCS: Black Shark fakta & spekulationer

Started by KeyCat, October 15, 2008, 12:30:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Rivvern_

#56
Så här ser det ut när man kör "camera+shkval".
Synd bara att man inte väljer olika skärmar utan man får göra en horisontellt utdragen bild som spelet sedan delar upp i två eller tre beroende på vilken inställning man kör med.

Riktigt trevligt.

EDIT: Fraps verkar inte få med hela den högra skärmen... Den är annars med när man spelar.

Horizon

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Rivvern_


Swebeast

#59
Jag hÃ¥ller pÃ¥ att tröska igenom training missions fortfarande sÃ¥ jag har inte "sett combat ännu"  ;D Skynda lÃ¥ngsamt är mitt motto just nu....

Jag skulle vilja prova att koppla in 2-3 skärmar för att ha Cockpit, Shkval och ABRIS men vet inte om det är möjligt? MÃ¥ste man ha 2-3 grafikkort i datorn dÃ¥ eller ett med tvÃ¥ utgÃ¥ngar? SÃ¥g en länk  som kanske löser ditt problem Redriver:
http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/2622021/Re_Multi_monitor_question.html

*Swebeast för lat för att läsa i manual eller pÃ¥ nätet för mer info just nu*  ;)

Edit: SÃ¥g att länken ovan även löste mina frÃ¥gor  :D

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Rivvern_

Funderar på vart jag kan få tag på ett pci graffekort att testa...

Rivvern_

Lånade hem ett 7800 kort och testade. Men det går inte för jag lyckades inte få stretch över två grafikkort.

På två skärmar har jag dock lyckats få in bild+shkval+abris.

Från sidan 5-7 finns info. Tog ett tag innan man fattade men nu funkar det bra.
http://forums.eagle.ru/showthread.php?t=32630&page=5