Bästa gripenfilmen hittills

Started by Phlerp, August 14, 2006, 12:54:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Obizzz

"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst


Lupson

Den är fin!

Fast detaljonanist som man väl är noteras att planet som taxar iväg från plattan har en fälltank som mysteriskt droppas någonstans på vägen till startbanan ;-)
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

F16_Filur

#11
Måste jag kolla upp...

En annan sak, ser att du har Sonata III. Är du helnöjd? Vad fick dig att inte välja något ur Performance One serien?

En snabb titt hos Antec får mig väldigt intresserad av Sonata Plus 550 eller Sonata Designer 500. Äger själv Sonata I och är supernöjd med kvaliten, mycket nöjd med funktionen och halvnöjd med utseendet.

Lupson

F16_Filur: Jag har egentligen ganska dålig koll på chassin, men läste lite recensioner och föll för Sonata III mest pga. utseendet samt det fina 500W medföljande nätagget.

Efter ett drygt halvårs användning är jag väl nöjd, varken mer eller mindre. Fronten är tyvärr lite plastig och insidan kunde nog varit lite rymligare. Men på det stora hela har det funkat utmärkt.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

F16_Filur

Hej... ja deras standard nätagg verkar väldigt bra. Jag har ju inte längre det där fancy NeoPower som står i sigen (lade bara av) utan har återgått till det TruePower 360W som medföljde Sonata I. Problemfritt och nästan ljudlöst.