Samåkning till Helsingborg.

Started by Weas, February 28, 2002, 23:15:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Fancy.... hur mycket räknar du med att var med? Bra att veta  i tanke pÃ¥ övernattning, mat och planering.

sandro

Fancy

tja hela tiden förutom ett par timmar på antingen fredag eller lördag kväll

Fancy out!

zebra


Redan fixat. Boban har kamera och mÃ¥nga bilder kommer det att bli. Inte minst screenshots. Tänk dig ext. view och 11 F16 i formation. Tjusigt värre.  :-)

QuoteOrginally posted by Mr Jim

            Jag vill se bilder frÃ¥n LAN:et! Hoppas nÃ¥n tar med sig digitalkamera eller sÃ¥. Kan bli hemskt roligt att se hur alla ser ut när de spelar ;)

Weas

Jaha, nu börjar det äntligen bli dags!
Vad jag förstår så åker CTRL och hämtar Loke i Stockholm och FT i Linköping.

Mitt förslag är att ni åker till jönköping och vidare till tenhult där vi antngen lastar in min utrustning om det finns plats eller kör två bilar eller att jag lånar kärra.

Jag kan tidigast åka härifrån strax efter 18:00 fredag och sedan är det c:a 3h till Helsingborg. Vi kör direkt till lokalen där Boban och Sandro med flera redan kopplat upp grunderna i nätverket. Kanske till o med Horizon o Fancy hunnit dyka upp och är redo att flyga.

Karta till södra Brunnsvägen, dvs röda stjärnan::)




Mer info på LAN sidan:
http://hem.fyristorg.com/nosig/lansida.htm
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Weas

#12
Jag kan inte ta ledigt på fredag :-(
Jobbar i möbelbutik och fick sura miner för att jag begärde ledigt på helgen. :-(

Jag vill oxå åka tidigare!

Hm, känner jag mig inte lite sjuk?

Jag kan åka själv härifrån, det är inga problem då löser vi även utrymmet utan kärran, min silver bullit är dessutom mkt snabb :)

Ft har varit tyst på sistone
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Horizon

Jag kommer att vara på plats i lokalen redan klockan 16.00. Har bara ett par lektioner på morgonen, sedan börjar jag röra mig så sakta nedåt landet.

Vi skall förbereda så gott vi kan för er andra, så att det (nästan) bara är att plugga i och köra när ni kommer!
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fancy

Jag kommer säkert åka härifrån vid 12-13 så jag är väl där lite innnan fyra. Har fått ledigt och allt :)

Fancy out!

Mr Jim

Lyx! LYX! LYX!

*snyft*

Ska vi ta nästa LAN i UMEÅ? ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com