Samåkning till Helsingborg.

Started by Weas, February 28, 2002, 23:15:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fancy

Nämnde jag det att jag även får betalt för det?? :) (hade väldigt mycket på "flexen" som jag tar ut...)

Fancy out!

ft

Ryktena om min död är något överdrivna! :D

ft har varit drabbad av arbete och bilmekande. Allting hade ramlat loss. En Golf -87 är inte bara en bil - det blir fort en livsstil! :)

Jag kan komma ifrån tidigare på fredag om det kniper... men slipper helst. Kanske att du och jag möter upp i Jkpg, Weas, lastar om och far? Får väl försöka smita vid tre-halv fyra i alla fall så att jag är framme i Jkpg inte alltför långt efter att du slutar.

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ft

Ctrl,
flygmuséet låter lysande! Säg till hur det går med planeringen. Kanske kunde man låna ett klassrum av ACS också? Jag var ju där en del under utbildningen, vet en lärare på ACS som kanske skulle kunna hjälpa oss i så fall.

Mvh,
/ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Weas

QuoteOrginally posted by ctrl

             smeka en Viggen, ... och sÃ¥ vidare.

/ctrl


:-G

Vart bär detta hän??? ;)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Horizon

Jag tar med "vapen"-fett. :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Weas

#21
Det kanske vore en mindre smärtsam kombination, eller vad tror du Horizon? X-D

Förresten, "varma missiler från Horizon", var har dom varit eftersom de är varma? ;)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Horizon

Hohoho, det vill du INTE veta Petter... :p

Vi kan säga såhär: Jag är alltid noga med att klargöra mina missiler innan jag skickar iväg dem... :)

...

...

...

...

Nej, nu börjar väl folk snart undra... Vi säger såhär: Jag skickar iväg mina missiler som en sorts varm kram. Med andra ord: Varma hälsningar från Horizonten!

Duger det? ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

zebra

Här har man varit bortrest ett par dagar och så kommer man tillbaka och upptäcker att det verkar blir värsta bastu-klubben till helgen..... :p



QuoteOrginally posted by Horizon

            Hohoho, det vill du INTE veta Petter... :p

Vi kan säga såhär: Jag är alltid noga med att klargöra mina missiler innan jag skickar iväg dem... :)

...

...

...

...

Nej, nu börjar väl folk snart undra... Vi säger såhär: Jag skickar iväg mina missiler som en sorts varm kram. Med andra ord: Varma hälsningar från Horizonten!

Duger det? ;)