Samåkning till Helsingborg.

Started by Weas, February 28, 2002, 23:15:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

Jag lan Ã¥ka ifrÃ¥n Jönköping och skaffa bra, täckt  kärra att lasta prylar i. DÃ¥ kan vi Ã¥ka max 5st i min fina "Silver Bullit" :)

Ft från Linköping kommer åka med, det är spikat, hur är det med er som kommer från Kungliga Huvudstaden? Ska ni samåka hit så kan ni lasta över era maskiner o pröjsa mig så får vi samtala lite under vägen oxå? :p

Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Weas

så kan ni mellanlanda här o släppa på oss.

Men se bara till att flygvärdinnorna kommer med!
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Horizon

Jag kommer att köra bil från Uddevalla. Det är ingen lastbil direkt (Nissan Sunny), så jag kan nog bara ta med en person extra (hur nu det skall gå... :p

Patrik (Fancy), du kan väl ringa mig på 0522-17790 eller 0703-960708, om du vill hoppa på i Göteborg för vidare transport till H-borg!

/ Erik

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Fancy

Nej tack åker själv men tack ändå skall ta tillfället i akt att besöka lite lumpar ploare i Hbg.

Fancy out!

Weas

Men det är kanon att du stannar i Linköping, vi sammanstrålar här och samåker (du kan stå i mitt garage om du vill) så lastar vi bilen och en kärra om det behövs.

Stackare ctrl som har så långt, vi får göra en insamling :)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Horizon

Jag har juh oxå långt till H-borg. Säkert 30 mil! Kan vi inte starta en insamling åt mig oxå? :p

Fancy:>> Uppfattat. Ses där nere då.

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Mr Jim

Jag vill se bilder från LAN:et! Hoppas nån tar med sig digitalkamera eller så. Kan bli hemskt roligt att se hur alla ser ut när de spelar ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Mr Jim

Jag har inte fått CSN pengar sen nyår. Så jag har inte råd med en ungdomsbiljett och en returbiljett. Tyvärr ;(
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com