Motorjournalen flyger Gripen

Started by Dewe, October 24, 2002, 20:02:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dewe

NU börjar motorjournalen på femman. De har ett inslag där en reporter flyger Gripen. Gissningsvis kommer inslaget sist, dvs strax för 21:00.

/Dewe - i sista minuten

ft

Så fick ni se lite av mitt jobb också, sammanbyggnadshallen. :)

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Horizon

Underbart inslag. Härligt att se gamle räven Peter Lindén i action. Har länge beundrat hans framfart på roadracingbanorna, kul att se honom på hans "riktiga" jobb också... :D :D
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Dewe

Ja det var festligt. Trevlig blandning av flygbilder och andra klipp. Skrattade gott åt att de cyklade ut till plattan. :p

/Dewe

Lupson

Hehe, hela mitt ansikte var ett enda stort leende under det inslaget. Fina cockpitbilder, härlig fartkänsla när de blåste fram på låghöjd...mmmummmsss!! Snacka om drömjobb alltså. Tycker SVT eller motsv. borde göra en seriös dokumentär om "det nya försvaret" med betoning på informationsavseendet och de tekniska plattformarna. Hade varit kul att se.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

griffin

ingen som bandade? :(

Det verkade skoj iaf! Såg posten efter att det varit! Sånt e livet! :D
snappahead

griffin

QuoteOriginally posted by ft


            Så fick ni se lite av mitt jobb också, sammanbyggnadshallen. :)

Mvh,
 /ft

Om det är vad det låter som skulle jag kunna bo där! :)
snappahead

Mikke_EAF331

Jag har det inspelat, funderar på att göra en film på datorn av det också, bara så man inte riskerar att spela över det. Måste bara komma underfund över hur man DivX-kodar den .avi som det blir... :)
Mikke_EAF331, C.O. EAF