Lång test av CFS3 på Flightsim.com

Started by TrakDah, October 18, 2002, 11:25:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah


Jotte

Grafiskt är det STOR skillnad mellan det som visats tidigare och de skärmdumparna i den review'n. :) Och det är bara possitivt vad det verkar. Sen att de gjort något åt det som hackades på i beta previewerna vad gäller FM låter lovande.
Änligen verkar CFS få ett "normalt" pris också :)

Mr Jim

Jag har provat spelet rätt mkt nu och kan direkt säga att jag är besviken. Hade inte trott att det skulle vara lika realistiskt som IL2 men att den dynamiska kampanjen skulle vara roligare, men så är det inte. Skulle nog vilja påstå att jag tyckte CFS2 var bra mkt bättre än detta. Köp och spara kvittot. Sen kan ni använda pengarna på LOMAC eller FB eller strike fighters.

Usch.

Man undrar vad han som skrev preview/review är för typ, eller hur mkt pengar han fått av M$.

För opartiska reaktioner titta på www.simhq.com forumet.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Mr Jim

På simhq:s forum, under Combat flight simulator 3. Det trista är att man kanske kan se CFS3 som en "lätt" flygsim såsom Strike Fighters och då blir det ju lite bättre antar jag. Men spelet är så buggigt nu så det inte finns. Grafiken är mkt vacker när det gäller själva flygplanen, men resten är bläh.

En av de mest givande buggarna som iofs är lätt fixad(Men M$ gillar ju inte att släppa patchar till sina sims utan litar på addon community:n)är att bombplanen i spelet inte levelbombar utan alla dyker.

På forum:et titta in Jonny_C:s kommentarer, han är en trevlig filur som är ärlig i sina åsikter, tex var han den enda som försvarade CFS2 på IL2 forum:et. Han skriver verkligen som jag känner när jag provar CFS3.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Jotte

Jag sågar SimHQ vad det än gäller. :D

Har hört från flera kompisar som testat det att de blivit besvikna också. Communityn fixar säkert till mkt men varför i hela fridens namn kan inte MS ta och göra ett ordentligt jobb till att börja med när de har sånna resurser!

Mr Jim

Jotte>Jo, många är besvikna..jag hade tänkt mig ett mer "gameplay"/roligare ww2 sim än IL-2...tyvärr så blev det inte så.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com