News:

No significant change

Main Menu

Weas på ADSL! :-D

Started by Weas, October 17, 2002, 17:04:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mr Jim

Eller med den svenska mentaliteten av den gyllene medelvägen, varför inte lira BÅDA!
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Mas

Salute!

Tjänare grabbar det var ett tag sen jag skrev nåt härinne nu.

Jag har också tecknat avtal med Bostream idag efter att jag har tröttnat på Tele2 och deras urusla uppkopplingshatighet.

I sommras funkade det perfekt och jag kunde vara värd i HL varje kväll utan problem. men nu helt plötsligt har de strypt hastighetet utåt så det går inte längre :(


Jag har väl en 150 coop missions till IL2 och de flesta är autentiska missions.

Eftersom jag flyger varje dag så är det på tiden att göra någonting åt saken.

Weas vi har väntat länge på dig nu så det ska bli kul att flyga tillsammans snart igen.


Så välkomna in till HL och IL2 om ni har lust att flyga lite coops.

Mas EAF331

Weas

Vicket mottagande.

CTRL, de tar bara ett öga i taget, det andra om c:a 2 år, så det går nog bra. Man får åka hem dagen efter redan, men med, ska jag säga, ett något irriterat öga...

Jag saknar både F4 o IL2, men tills bostream har kopplat upp mig så får jag nöja mig med IL2 på 56K modem...
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Bax

Coolt !
Har själv beställt Bostream 2.5 Mbit tjänst och dom säger 2-3 veckor för leverans - så man kan ju börja hoppas.
Min Cougar är utbytt (efter pajad T9), det enda jag saknar nu är ny dator - om nån har tips så mata mig under "hårdvara - datorkomponenter"
Det lutar åt en trevlig vinter :-D
mvh
Bax
Bax
87th Stray Dogs VFW


Horizon

750 i månaden!? Du är galen, ctrl... :)

Smärtgränsen för mig ligger vid 400 kronor på TVÅ betalande, men jag är ju fattig student jag... ;)
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Horizon

Det där med att Internet är ett knark kan jag verkligen hålla med om. Funderar allvarligt på att anmäla mig till någon sorts avvänjningsklinik. Jag har aldrig tidigare i mitt liv spenderat så många totalt meningslösa timmar framför datorn som jag har gjort sen jag skaffade ADSL...

Något som det snart måste bli ändring på om jag ska klara av utbildning och förhållande... :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Ge ditt abb till mig och kräv att de flyttar det GRATIS! :D
Mvh  - Stefan -


zebra

QuoteOriginally posted by Horizon


            Välkommen tillbaka Weas, men glöm allt det där om IL-2, det är klart att du ska flyga Falcon med oss andra och inga såna där skovelhjulsförsedda tingestar... :D

zebra/Sandro:>> Telia sa samma sak till mig, men det tog dem bara 4 dagar att flytta abonnemanget. Håller tummarna för dig! ;)


Tack kompis, vi ses snart.

zebra signing off. :-Z