Lite väl många avdelningar i forumet?

Started by Horizon, February 25, 2002, 12:48:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

#24
Du vet väl att man ska hänga upp något som fladdrar lite eller dylikt och drar till sig blicken när man placerar ut snubbeltråd/minor. ;)

SledgeHammer

2-3 trådar är nyttigt varav en smäller. Lite variation på vilken som smäller bara. De är ju främst till för att sinka folk, vill man ta dom gömmer man tråden på nåt trevligt sätt eller bygger en egen "mina".
14kg sprängdeg längs en 15m sprängsida vid en väg slaktar bra med lite grus och jox intryckt i sig efter att man vänt ut och in på ledarfordonet med en trave nedgrävda stridsvagnsminor. Gäller bara att pricka de farligaste fordonen med p-skott, grg eller nåt annat skoj. Man måste ju vara kreativ =)
Mvh  - Stefan -


Horizon

Härligt att vi har såna idérika små soldater här på forumet... :)

Själv hade jag tagit på mig mina damasker och dirigerat hela kolonnen ner i en å. Max förlust för fienden på ett minimum av jobb för mig... :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Man måste ju roa sig på nåt sätt. Ha kul är ett måste! =)
Mvh  - Stefan -


Jotte

#28
Det är kul att vara elak.......  *skratt* ;) :)

Skämt å sido så fick jag av "naturliga" själ utbilding på sånt i lumpen. Och tittat precis som de sa så har man nytta av det i det civila oxå.... :) ;)

SledgeHammer

Man har ju jättemycket användning för det. Finns det nåt roligare än att gillra fällor för katten? =)
Mvh  - Stefan -