Lite väl många avdelningar i forumet?

Started by Horizon, February 25, 2002, 12:48:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

Är det inte lite _väl_ många underavdelningar i forumet nu? Man får ju klicka som en besatt för att läsa allt som kan vara av intresse... =(
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Jotte

#1
Jag har diamentralt motsatt åsikt :)
Bra som det är nu för med färre under avdelningar blir det ibland lite svårt att hitta det man vill läsa. All vill ju inte läsa om alla olika sim:ar och nu blir det en automatisk sållning. :)

SledgeHammer

Det är just därför jag inte gillar forum... Klick, klick klickklick KLICK!
Visst, lite uppdelat ska det vara men snart är smärtgränsen passerad.
Mvh  - Stefan -


SledgeHammer

Det är ju det jag gör. =)
Mvh  - Stefan -


Weas

Jag håller även med ctrl :-)
Iden är att snart blir det så många inlägg att man inte KAN läsa alla, då är det bra att snabbt gå till Falcon eller LOMAC vicket man nu är intresserad av. Eller gör som LOBO, gå till pansarvagnar ;-)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


SledgeHammer

Jag tycker att det är bra uppdelat i avdelningar just nu, jag sållar bort det jag inte vill/orkar/är intresserad av men vad jag inte gillar är allt nedrans klickande hit och dit när man läser inlägg.
Starta en newsgroup...:)
Mvh  - Stefan -


Weas

Jodå, jag förstår.
Men gör som jag då, jag är trött på att klicka upp en tråd, klicka tillbaka igen osv osv osv, jag håller alltid shift när jag klickar så tråden öppnas i nytt fönster, då kan jag ha flera trådar uppe samtidigt och bara stänga ner när jag läst klart, mer som att bläddra mellan olika mail.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


SledgeHammer

Jupp, det är så jag gör. Klick klick! =)
Mvh  - Stefan -