News:

No significant change

Main Menu

Ofp hjälp!

Started by Streaker, October 07, 2002, 19:15:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Streaker

Hello har en liten fråga angående OFP.
Det är så att min kompis fick en bränd version av OFP och nu skulle han installera red hammer men det fungerade inte....
Finns det någon här som vet vilka patchar osv man ska använda??
/ --Maui--

Jotte

OPF och alla dess add-on's skyddas av FADE kopieringsskyddet vilket gör att man inte kan kopiera skivorna.

Horizon

Bara att bita i det sura äpplet och köpa spelet om han gillar det. Och förresten, det där med "en kompis" har man ju hört förut... ;)  :p

Men visst svider det i plånboksskinnet när man lassar upp 700 pistoler på ett bräde för att få njuta av OFP och OFP-Resistance... :-/
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Streaker

Jo det är en kompis men jag hade spelet ett tag  men jag är inte så mycket för det tänkar och sedan skjuta konceptet. Men det finns ju olika typer av männsikor och jag är en av dem. Jag får nog hålla mig på min Q3 och TO kant om jag ska ha en chans.....

Tackar för svaret då ska jag framföra det till honom. För övrigt så försöker jag att värva honom så att han börjar spela F4. Han har vana från andra spel och han är intresserad av flyg (segelflygare).
/ --Maui--

Horizon

Streaker:>>

"...men jag är inte så mycket för det _tänkar och sedan skjuta konceptet_. Men det finns ju olika typer av männsikor och jag är en av dem. Jag får nog hålla mig på min Q3 och TO kant om jag ska ha en chans....."

Öh, men F4, det gillar du? Ujuj, jag skall akta mig för att få dig som wingman i fortsättningen... :D

Farligt att släppa lös dig med ett antal Sidewinders... ;)  :p
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

Streaker

Ja nu var det ju inte det jag menade utan jag hatar det här i action skjutspel att gå runt och smyga aldrig aldrig komma till det man är "utbildad" till. I TO där går man in och kommer ut antingen som en vinnare eller en förlorare.

"..Farligt att släppa lös dig med ett antal Sidewinders... "

Jo du men dem kommer förhoppningsvis att sitta där de ska!! hehe::) :) :D :) :)

nä nu är det dags att uppsöka sängen, det är ju en dag imorgon också.....:-Z :-Z :-Z
/ --Maui--

granQ

om du menar att man smyger runt som en SPEC OP soldat i flashpoint så är det just det dom är utbildade till ;)
http://www.granq.se Mitt egna krypin.
http://www.anrop.se Mer soldater, mindre flyg :)

Streaker

Jaja jag ger mig, men jag säger bara att jag tycker bättre om andra spel ... heh :) :D
/ --Maui--