Patch 1.85, mycke godis..

Started by granQ, October 07, 2002, 18:14:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Shar

Det här med svaga ljud etc, Skulle våga säga att jag prövat de flesta, gillade inte ngn till fullo.

Tog därav saken i egna händer och slängde ihop ett eget. Tyckte jag fått ihop schyssta nya ljud till så gott som allt.

Dock så snackade [MEKBAT]-Jim lite med mig häromdagen, bad mig testa ett soundpack han gjort. Måste säga att det är mkt... Mkt mysigt att använda. Har gett lite förslag till Jim om ändringar t.ex men har oxå en egen "moddad" version av packet.

Btw... Jag är bland de få som inte gillade satchels soundpack. Framförallt tyckte jag inte att automatkarbins ljuden var tillfredställande. Finns en hårtunn linje mellan über realism samt "gameplay". Satchels var mer åt über realism hållet, dock så funkar det inte alltid imho.

Hursomhelst... Jim kommer nog släppa sitt pack inom en snar framtid. Om dete ngn som skulle vilja prova det/mitt moddade dyk in i #ssg hos quakenet.
K-k-k-kötta bandlåda! || Amfibieregemente 1 Vaxholm RIP.


Clark

QuoteOriginally posted by Mikke_EAF331


            En P7? Lyckost! :)
Har inte skjutit nån, men inte är väl trycket så tokigt på den? Behövs kanske tillvänjning med den också.

Har vi fler pistolskyttar här? :D

Kanske inte pistolskytt (är inte så mycket för moderna, plastiga, militära vapen). Förutom jaktvapen så skjuter jag även slaglåsrevolvrar med svartkrut. Dvs. gamla, original Colt och Remington. Har en Colt Navy från 1851 och en Colt Pocket Navy från 1840-talet. Kanske inte så mycket precisionsskytte, men det är ändå fantastiskt vad man kunde åstadkomma för 150 år sedan.

/C
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1