News:

No significant change

Main Menu

OPF torsdagar kl 19

Started by KeyCat, September 18, 2002, 00:27:01

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ctrl

:)
Tycker det kommer idel bra kommentarer, vi behöver planering, någon som tar på sig att vara ledare vid varje mission. (Jag ska testa vara annat än sniper :-OO )

Hur får vi "hit" KeyCats vänner igen?
Control
87th Stray Dogs VFW


Clark

Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

loke

Kommer ni att spela någon annan tid än tisdagar? Jag läser ryska på tisdagar och har därför ine möjlighet att spela då. På helgen kanske?

Dubble0zero

Hejsan hejsan...

Jag skulle gärna vara med och spela lite... (om ni inte har tröttnat) =)
Men jag är inte så insatt i TS (har alldrig använt det) så jag kan behöva lite hjälp med det... jag förstod inte riktigt hur man skulle ställa in det...

Jag hoppas att jag kan vara med nästa tisdag, om jag inte har för mycket skola då...
Annars kommer det fler tisdagar... och när jullovet börjar så har man ju rätt mycket tid på sig...

Men som sagt... en genomgång av TS skulle inte sitta i vägen...
...000... =)

Clark

#20
Först av allt bör du ladda ner TS. Görs lämpligen på http://www.bonetweb.com/boban/utilities.htm

Installera TS. Gå in på settings. Välj "Push key" och välj en knapp med "set key". Denna knapp är den som används när du pratar. Tryck ner och prata, släpp upp när du skall sluta.
För att ansluta till servern välj Connection -> Connect to server. Ange ett namn och följande:
IP = 130.241.141.242
Lösenord = hejsna
Och välj connect.

Sedan är det bara att se på vilken kanal spelarna är på, och dubbelklicka på denna och börja prata. Hoppas detta var tydligt nog!

/C

EDIT: Och vi samlas vanligen runt 19.00 på tisdagar, som nämnts tidigare.
Clark

\"There may be a slight ringing in your ears. Fortunately, you\'ll be nowhere near them.\" - Cecil - The Simpsons

AMD Athlon 1.2
1 GB RAM
MSI GeForce FX 5200 128 mb & Voodoo 3 2000 PCI
SB Live! 5.1

ctrl

Går säker att hitta en annan dag som alternativ eller komplement till tisdagskvällen. Helg? tja, söndagkvällen är för mig, bokad för Falcon. Lördagkvällar är ok, men jag lär missa en och annan... söndag förmiddag?
Control
87th Stray Dogs VFW


Dubble0zero

Tackar... Det verkar funka nu...
Jag får väl logga in nån tisdag klockan 19 och se om det funkar... men det borde det göra... Så nu kan jag vara med och spela också...=)
...000... =)

ctrl

Har "skillmodat" ett mission, TJs AIR Mission, tror det kan bli skoj, är inne på TS1 nu, föreslår att vi kör digång detta kring 19:15
Control
87th Stray Dogs VFW