Screenshots från Falcon-söndag!

Started by SledgeHammer, September 16, 2002, 21:53:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Först några gaaaaaamla sen i somras, sen några när jag "lekte" lite och till sist några från igår.

http://hem.passagen.se/jott/falcon/

ctrl, vad är url:en till din sida. Lite nyfiken på acmi filerna efter att ni lekt karusell med 21orna =)
Mvh  - Stefan -


Horizon

Hehe, det där var elakt mot KeyCat, Sledge... :p
(Tänker på de sista bilderna).
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

SledgeHammer

Elakt..? Med 3st MiG-31 mot sig så gjorde han riktigt bra ifrån sig. Problemet var bara att ingen såg den sista roboten... förutom KeyCat, på nära håll!!! =)
Mvh  - Stefan -


KeyCat

Hehe jag jag kan försäkra er att jag stundvis hade det hett om öronen i söndagens TE mission ;) Snygga shots SH!

Först låg jag och ctrl och jagade en sketen MIG21:a och jag kunde inte fatta varför mitt plan flög som en gravid sugga? Fick svaret lite senare! Hade inte jettison'at A-G (och således i CATIII) även om jag trodde så var fallet :-/

Ont om soppa och med lite skott kvar i akan avbröt vi jakten och började flyga hemåt för att flyga rakt i famnen på tre MIG31:or och även MIG21:an närmade sig bakifrån igen! Lyckade undvika ett par av missilerna först men de fick mig till sist.

Däremot kom ctrl undan och lyckades snåla sig tillbaks till basen på den lilla soppa han hade kvar :p

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<