Lågt pris någon?

Started by TrakDah, February 21, 2002, 23:29:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah

Tolkning:

"Beta"-testare. Fast vår inblandning var mer än så. Du kan enklast jämföra oss med kärngruppen av besser-weisserar inom f4ut: det vi sa var (oftast) välgrundat och sant, oavsett om det rörde rena "beta"-prylar (pop-up, och andra spel-konstigheter) eller avionik, sensonik, flygmodeller, ai, osv.
Det mesta fick vi gehör för inom det som flanker2 är. Problemet är att f2 är väldigt väldigt lite. Lo:mac blir sannolikt bättre :-)

Det jag menar är att vi beta-testare inom F2 är inte bara spel- och feltestare, utan vi påverkar utveckligen direkt med vår expertis inom flyg, vapensystem osv. Problemet - som jag uttrykte det - är att F2 var väldigt fel ute från början, och har aldrig kommit ikapp (ens haft en chans att komma ikapp). Lo:mac kan tänkas (det verkar så) bli riktigt bra däremot.

/TrakDah

Mr Jim

Jag hoppas verkligen på LOMAC. Blev hemskt besviken på närpå allt i F2 utom grafiken. Och grafikmotorn hade vissa begränsningar som helt förstörde min inlevelse iallafall. Tex att markmål helt plötsligt dyker upp som objekt.

LOMAC måste bli bra! :)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com