Lågt pris någon?

Started by TrakDah, February 21, 2002, 23:29:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

TrakDah

Detta saxat från SimHQ:
"UBISOFT let us know that they are going to release Flanker 2.5 to the stores for a price of $9.99 in the hopes of attracting new blood to the flight sim genre. Great idea UBISOFT and good luck"

SEK150 + moms för patchad Flanker 2 någon?

/TrakDah

Mr Jim

Jag har 2.5 men blir så himla irriterad på att ground objects:en poppar fram på ett visst avstånd. Ok om hus o så gör det men inte fiende fordon och vänliga fordon. BVR anfall med riktade missiler blir intill omöjligt. OCh även ifall man använder knappen för att få denna "cirkel" större så fordonen ska ritas så är det inte tillräckligt tycker jag. Skrev om detta på LOMACs forum och dom påstår att det ska lösas på ett helt annat sätt i med LOMACS motor. Man kan ju bara hoppas att dom använder LOD reduction på markmål och inte bara luftmål som förut.
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Mikke_EAF331

Har faktiskt sett 2.0 "på stan" för 149:-, har uppdateringen liggande här på datorn. Varit sugen, men vet inte om jag har tid, nog problem att hinna flyga IL nog mycket. :)
Mikke_EAF331, C.O. EAF

TrakDah

Ska jag vara helt ärlig, och då är jag ändå med i Credits på 2.0... Den suuuuger.

Det är för mycket som är fel/ogjort.

Förhoppningsvis fixas det mesta till Lomac. Jag har förhoppning om det.

/TrakDah

Mr Jim

TrakDah>Hehe..du är så elit oldschool ;)
\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com

Horizon

QuoteOrginally posted by TrakDah

            Ska jag vara helt ärlig, och dÃ¥ är jag ändÃ¥ med i Credits pÃ¥ 2.0... Den suuuuger.

Det är för mycket som är fel/ogjort.

Förhoppningsvis fixas det mesta till Lomac. Jag har förhoppning om det.

/TrakDah


Eh... Vadå med i credits? Har du varit med och programmerat Flanker?

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

TrakDah

"beta"-testare. fast vår inblandning var mer än så. du kan enklast jämföra oss med kärngruppen av besser-weisserar inom f4ut. det vi sa var (oftast) välgrundat och sant, oavsett om det rörde rena "beta"-prylar (pop-up, och andra spel-konstigheter) eller avionik, sensonik, flygmodeller, ai, osv. det mesta fick vi gehör för inom det som flanker2 är. problemet är att f2 är väldigt väldigt lite. lomac blir sannolikt bättre :-)

/trakdah

Horizon

Hmm... Jag _tror_ jag förstod vad du just sa, men jag är inte säker...

Prova gärna att dela upp i stycken och lite stora bokstäver i början på meningarna. Det blir så mycket lättare att läsa och förstå då.

Var det någon som nämnde Besserwisser? :p

Som jag förstod så var du beta-testare i Flanker 2, stämmer det?

We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names