Övning i Helsinborg

Started by zebra, September 03, 2002, 19:56:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Andreas,,, glömde att säga att det finns tillgång till 17" skärmar så du behöver inte ta med. Tror att jag skippar min 19".

z.

Andreas

Jag kan tidigare om det skulle behövas. Är en morgonmänniska...

Du kan hämta mig vid Gustav Adolfs g. 14B. Ligger barkom Försäkringskassan.
Mitt mobilnr.: 070-666 38 51

Finns det mat (pizza, kebab el.dyl.) i närheten eller ska man ta med eget?

Gäller samma utrustningslista som vid förra LANet?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

KeyCat

Zebra: Håller med att 20.00 är i senaste laget och jag är allt för att börja tidigare på söndagen när hösten framskrider. Börjar man vid 18-tiden bör man hinna ett par rundor innan det är läggdags.

Hur länge håller ni på imorgon dag/kväll? Har eventuellt vägarna förbi HBG och det hade varit skoj att bara svänga in om en stund och säga hej om det passar.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

zebra

Andreas..... Ta med komplett utr. för din dator samt nätverkssladd om du har.  (skärm frivilligt). Det finns korv-moj i närheten så käk är lugnt. Jag ringer när jag är på g. men siktar på kl. 10.00.  Är själv inte lika mycket av en morgonmänniska. ;)

Key cat... Du är mycket välkommen. Vi håller på till kvällen någon gång. Frivilligt för den som vill. Bara att packa ihop så körs han hem. Men jag och Boban kör förmodligen till 9-tiden. Hittar du till canon. Det är lätt. Ring på min mobil när du är på gång.
070-625 78 77 (såg att jag glömde 7an i förra inlägget .. sorry)


sandro

KeyCat

OK, slår dig en signal på mobilen om det blir så att jag susar förbi HBG imorgon. Berga är inga problem och jag misstänker det är skyltat till ett så pass stort företag som Canon ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Andreas

#13
Vill tacka alla för en underbar dag med massor av nya saker att tänka på!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

Maverix

#14
Ja, det var ett nyttigt "litet" LAN-möte utan allt för mycket "tekniskt" strul... bara FLYG.

Maverix
:)

KeyCat

Även om jag inte deltog i flygandet var det mycket trevligt att träffas för att så att säga "sätta ansikte på namnen".

Andreas: Jag mailar dig gärna mina TM filer men har inte din e-mail adress? Nedan är länk till det uppgraderings chip (SWF22) jag pratade om. Inte billigt precis men jag är klart nöjd med mina FLCS/TQS spakar efter uppgraderingen.

 http://home.att.net/~stickworks/

Söndag idag och jag siktar på joina NOSIG's TS2 server ikväll vid 20-tiden.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<