Övning i Helsinborg

Started by zebra, September 03, 2002, 19:56:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zebra

Maverix och jag tänkte köra ett mini-lan på Mavs jobb på lördag i syfte att öva diverse moment. Någon (i närheten) som är sugen på att hänga på. Vi kör en heldag.
Vi vänder oss till skåningarna men visst är vem som helst välkommen

zebra

Andreas

Om det finns plats så är jag väldigt sugen. Annars kommer jag gärna och tittar på!
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

zebra

Andreas,,,, Vi hoppades på att du skulle kunna hänga på.
Hur har du det med maskin nu?

sandro

Andreas

Tyvärr samma som sist. P3 500...
Kör i 1024x768 med ~30 fps.
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

zebra

Inga problem. Har du annan utr typ hörlurar och stickor?
Hur tar du dig till Canon? Kan hämta dig om du vill

z.

Andreas

Vore väldigt snällt om jag kunde få skjuts med dig.
Var i Hbg ligger det?

Har en TM F-16 FLCS/TQS samt hörlurar och mikrofon.
Ska skärm tas med eller finns det befintliga?
MSI Z77A, Intel i5 3570K, MSI GTX 660 ti 2GB, 16 GB DDR 3 1600 MHz, OCZ SSD 120 GB, Seagate 1 TB
TM Cougar w/ Cubpilot\'s Hallsensor mod för joystick och throttle, IJ\'s ÃÅ"ber II NXT mod, SIMPED-F16/C, TIR 3 PRO

KeyCat

Har tyvärr ingen möjlighet men förutsätter att ni även flyger på söndag kväll via Internet ;)

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

zebra

Andreas,,, givetvis plockar jag upp dig. Är 10:00 ok? Vet att vi är tidiga men det är för att vi inte vill bli föööör sena på kvällen samt att vi räknar med att det tar ett tag innan vi är igång. Ska installera diverse på din och Jörgens maskiner.

Canon ligger ute på Berga ind. område.
Var ska jag hämta dig? Har du mobil? Mitt nr är 00-625 78 77

Key Cat,,,,, Synd att du inte kunde. Får se hur det blir på söndag kväll för egen del. Tycker inte att man hinner med så mycket eftersom man börjar så sent som 20.00. Kanske att man kan ta "en sväng" för 20.00. Vi håller det öppet,,, men skulle tro att det blir lite flygande även på söndag.

z.