TS-server i Göteborg

Started by Fluff, August 15, 2002, 12:03:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fluff

ip: 130.241.141.242
lösen: hejsna


En liten undran till admin. Går det att sätta poster som denna som '"sticky". Skulle nog vara lättare för alla som glömt ip:t att hitta det då. Inte för att jag har något emot att posta det lite då och då (bra för min rating :)) men det skulle nog bespara nya/glömska användare en hel del rotande i gamla topics.

/fluff  
Odi profanum vulgus, et arceo

KeyCat


Testade precis att ansluta och det funka perfekt! Noterade dock att kanaler ännu inte existerade på servern. Hinner du hade det varit kanon om du kunde lägga upp kanal 1 - kanal 4 som tidigare. Kan komma väl till pass på söndag om alla som visat intresse ansluter.

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

bALoO

Så, nu finns det fina kanaler att leka med.
Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

KeyCat


Mucho tack! Hoppas att se er alla GBG:are på söndag...

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

Phlerp

Jag tänker försöka vara med, men har halva släkten på besök från Amerikat så jag vet inte riktigt ännu hur det blir.... och nej, jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag gillar att jaga markmål eller luftmål mest. Antar att det blir lotten eller ni andra som får bestämma för mig. ;)

KeyCat

Fluff, Baloo, Phlerp....

Vi försöker dra igång lite regelbunda OFP co-op lir inom den närmsta tiden och ville bara kolla så det var OK att även då nyttja er eminenta TS server?

/Christer (a.k.a KeyCat)

>> It's all about teamwork! <<

SledgeHammer

Får vi inte registreara oss på servern längre?
Mvh  - Stefan -


Phlerp

QuoteOriginally posted by KeyCat


            Fluff, Baloo, Phlerp....

Vi försöker dra igång lite regelbunda OFP co-op lir inom den närmsta tiden och ville bara kolla så det var OK att även då nyttja er eminenta TS server?

/Christer (a.k.a KeyCat)


Självklart!
Jag sitter inte på någon burk med TS just nu så jag kan inte lägga till fler rumm just nu, men med TS2 ska det gå att lägga upp tillfälliga rum om man vill.