Jas39 Gripen i FS2002?

Started by Assassin, July 24, 2002, 17:39:18

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Assassin

Någon som har en hyfsad modell av JAS39 Gripen till FS200x ? Jag verkar inte hitta någon alls förutom till fs98. :
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

griffin

jag är åsså intresserad av en...

nån som i överhuvud taget har en bra 3D modell av Gripen, i t.ex. 3Dmax? Jag skulle så otroligt gärna vilja göra en högpoly själv med alla animationer men då måste jag lära mig max först och göra den sedan. Bildmaterial har jag så det räcker och blir över...

Griffin
snappahead

ft


Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

QuoteOriginally posted by ft


            Griffin, kommer du inte ihåg den här tråden! :)

Mvh,
 /ft

Jovisst, det gör jag. :)
snappahead

Ickx

Jag hittaade den här http://files.fsnordic.net/files/msfs/Aircraft/Military_Aircraft/Sweden/
Är ingen expert på Gripen eller militära flygplan men den käns inte så realistisk, väldigt seg. Käns nästan som att 747:an är mer manöverbar.

Phlerp

Det är en japan som gjort den och han verkar inte haft så mycket info om planet, för modellen har en hel del ganska allvarliga felaktigheter (menar framför allt 3D-modellen eftersom jag inte kan avgöra hur realistisk flygmodellen är). Men texturerna är riktigt snygga faktiskt så det ska han ha cred för.:D

Assassin

Logga in på flightsim.com och sök i filarkivet efter -> jas39a_b.zip <-, har inte provat den själv ännu men den ser lovande ut. Är tydligen ny också.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)