News:

No significant change

Main Menu

Camp Nassau 02

Started by Assassin, July 17, 2002, 12:26:40

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

snappahead

Swebeast

Helt och helt, antagligen som många bitar som man hittat (som är någorlunda stora). Vet inte riktigt var det ska hamna i slutändan, ligger väl kvar ifall någon kommer på ytterligare saker i utredningen (nuvarande eller, förhoppningsvis inte, framtida haverier).

Vad gäller bitar till skrivbordet...nja de blir nog inte så glada om jag norpar något.

/A

QuoteOriginally posted by griffin


           
QuoteOriginally posted by Swebeast


            Den JASÃ,´en ligger hos oss i Halmstad. Bara massa småstycken. Blir nog problem att få ihop den till något "flygbart".

/A

Men en cockpit kanske går att skrapa ihop, för att sätta skärm och hotas i? ;)

Har den bärgats "helt" eller? Vad händer med sådana rester egentligen? För materialanalys etc? Kastas? Materalåtervinning? Eller bara på hyllan? Kan jag få nån kul bit och ha på skrivbordet? Ehhh... dags att jobba lite mer märker jag ;-)

Griffin
;)

Gud och soldater vördar vi när tider av fara de stå oss bi
när faran är borta och fyllda är faten då glömma vi Gud och förakta soldaten
--------------------------------------------------------------------------------------
ASUS P8P67 <> Intel i7 2600K <> Noctua NH-D14 <> Corsair SSD Force Series 3 240 Gb <> Corsair Vengeance DDR3 16GB <> Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB SOC

Assassin

...undras var grabben på fotona fick tag i sin flight suit någonstans. Vore kul att ha. :p

för er som vill ha F-16 bitar att bygga cockpit av, finns det en internet store som säljer alla delar i byggset. (har såklart glömt URL'n X-(  men frågar man på f4community.com's forum vet de. :)
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)