Godis till FS2002?

Started by griffin, July 16, 2002, 10:47:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SledgeHammer

Mvh  - Stefan -


Assassin

hm, har helt för mig att det fanns en FS2002 patch till UA.

kör FS2K just nu eftersom SIVEK (som nu inte finns längre på nätet tydligen) sålde en extremt bra scenery add-on med: (baksidan av boxen)

Alla svenska flygfält, mer än 200 st, alla detaljerade med hangarer,torn, mekaniker, lampor, taxibanor och trädridåer och alla ILS- VOR- och NDB-fyrar gör att du kan flyga i Sverige som en riktig pilot. alla stärre samhällen, 100-tals sjöar, vägar, berg och större floder finns med så att du kan flyga mellan flygplatserna och prova på att navigera för att få riktiga utmaningar. Parkerade och flygande flygplan ser du överallt. Adventure med talad radiotrafik och variabelt väder för att uppleva verklig flygmiljö.

Svenska Flygfält/Swedish Airport Version 6 heter det tillägget.

men den verkar inte fungera så trevligt med FS2002. Hade dock en faulty install så inte 100 på att det verkligen är så. Rekommenderas verkligen.
/Assassin

\"Förhelvete soldat, ficka öppen! Materielen trillar ut, skogen trillar in!\"
Brigadchef - Blå Brigaden - www.bluebrigade.org (när laptop\'en är igång)

griffin

QuoteOriginally posted by Assassin


            hm, har helt för mig att det fanns en FS2002 patch till UA.

kör FS2K just nu eftersom SIVEK (som nu inte finns längre på nätet tydligen) sålde en extremt bra scenery add-on med: (baksidan av boxen)

Alla svenska flygfält, mer än 200 st, alla detaljerade med hangarer,torn, mekaniker, lampor, taxibanor och trädridåer och alla ILS- VOR- och NDB-fyrar gör att du kan flyga i Sverige som en riktig pilot. alla stärre samhällen, 100-tals sjöar, vägar, berg och större floder finns med så att du kan flyga mellan flygplatserna och prova på att navigera för att få riktiga utmaningar. Parkerade och flygande flygplan ser du överallt. Adventure med talad radiotrafik och variabelt väder för att uppleva verklig flygmiljö.

Svenska Flygfält/Swedish Airport Version 6 heter det tillägget.

men den verkar inte fungera så trevligt med FS2002. Hade dock en faulty install så inte 100 på att det verkligen är så. Rekommenderas verkligen.

Låter bra det, men om det inte går att få tag på så ... ja.

Hojta till om du/ni kommer på var och hur man kan uppgradera FS så man kan jaga runt i sitt favoritplan bland hangarerna på Kungsängen i Norrköping, typ :)

Griffin
snappahead

ft

Ville bara inflika att fyrarna finns där i standardversionen av 2002 också. Om du gillar "Svenska Flygfält" bör du genast ladda hem SwedFlight istället. Betydligt bättre IMO.

Det största steget mot verkligheten om man skall flyga FS är att flyga i VATSim eller IVAO.

Annars kan jag rekommendera en helt annan simulator om ni vill prova riktig flygning, SFSPC.

Och min personliga favorit bland trafikflygsimulatorer: Precision Simulator v1.3.

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

ft

Åh, och det som var det solklart bästa flygplan jag sett till FS2000, nu i FS2002-version.

Kolla igenom hans sidor. Massa godis där!

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

griffin

ft>> trevliga länkar det där, men finns det verkligen nåt att ladda ned för 2002 på sweflight? Såg ut som det var på G, men jag hittade inget?
snappahead

ft

Vet inte faktiskt så då gör det nog inte det. Kör inte så mycket FS själv numera, tycker mest det är kul som scenery generator kopplat till PS1.3 - om de kunde få det att fungera lite bättre nån gång!

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Mr Jim

\"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing\" - Edmund Burke (1729-1797)

För att kontakta mig, maila på jimmy.larssonSNABELAgmail.com
To contact me directly mail me at jimmy.larssonATgmail.com