News:

No significant change

Main Menu

FPS ??

Started by Streaker, July 12, 2002, 22:05:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Streaker

Hej bara undrar hur man får fram FPS antalet????   Vad ska man ha för FPS för att det ska gå på skönt??

AMD Athlon 1.4Ghz
Pc133 256Mb (ska fixa 512 till)
Geforce 2 GTS/Pro
ASUS A7V133
Soundblaster live 5.1 via musicport
44Gb HD;)X-(
/ --Maui--

Obizzz

hej streaker trevligt med nån från min region :)

hoppas det går bra med Falcon... vart i Kalmar bor du?
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

Streaker

To: Obizz   Jag bor på Ängö . Det ligger lite öster om stan. Har precis börjat med falcon och det är kul men jag har inte haft tid att spela så mycket men i vinter..... då jä#Ã,¤%ar...
/ --Maui--

Streaker

@Obizz   Glömde fråga vart du bor?? Är du ungdom som jag eller är de en veteran precis som många andra här på forumet???

;) :)
/ --Maui--

griffin

QuoteOriginally posted by Streaker


            @Obizz   Glömde fråga vart du bor?? Är du ungdom som jag eller är de en veteran precis som många andra här på forumet???

;) :)

Definiera veteran förresten :)

Griffin
snappahead

Obizzz

Jag har varit med i Nosig sedan starten dvs maillistan men som du ser var det inte så längesen jag registrerade mig på forumet...
Jag är född 83 dvs 19år bor i Torsås ca 4mil söder om Kalmar men eftersom ingen människa vet var det ligger skrev jag kalmar i infon gick oxå på skola i Kalmar fram till nån månad sen.
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst

griffin

Ah. ok. Då är jag nog med oldtimer... fast inaktiv större delen. Tror jag var med från början i princip. Fasen, jag är nog admin på mailinglistan fortfarande :)

Är det nån som använder den än?!?!

(-74. Norrköping. Farsa till Lukas 1 år. Jobbar i Uppsala.)
snappahead

Streaker

Jag menade att han är väldigt mycket mer erfaren än vad jag är eftersom jag precis upptäckt detta "benchmark" spel......  SJälv är man på upplärningsstadiet än så länge.... haha

:) ;)
/ --Maui--