News:

No significant change

Main Menu

Hjälp!!!

Started by Streaker, April 08, 2002, 23:18:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Fluff

Var i kontakt med software-express igen. Han jag pratade med den här gången visste inget om när/om falcon skulle dyka upp igen. Börjar så smått ge upp hoppet om att hitta en legal kopia inom överskådlig tid. Så om någon vet något sätt att få tag i en iso-fil eller dylikt så får ni gärna skicka ett mail till m@viktoria.se (om ni inte vill ta diskussionen i ett öppet forum). Jag sitter på en 100mbit-lina så själva överföringen skulle inte behöva ta så lång tid.


/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

zebra

När det gäller software express så har jag bara negativa saker att säga,, tyvärr. Verkar som om de är så stora så att de tycker att de kan bete sig som de vill. Köpte min första saitek-stickor från dem och de skickade begagnade. När jag sedan påpekade detta så tog den en evighet innan de fick "tummern ur" att sända mig nya. :-(  Kommer inte ihåg om jag följföljde köpet eller om jag köpte från någon annan. Information från dem är knapphändig och direkt missvisande. Mitt tips är att helt enkelt,,, skippa dem. Det finns andra som är lika bra.

Jag kommer att hålla ögonen öppna för F4-original. Hur många är det som är på jakt efter ett ex. Jag kommer att se mig om både i Sverige och Danmark. Kanske har man tur och hittar ett smultronställe med flera ex. Då köper jag dem så får vi se vem som vill ha. Men jag vill inte riskera att sitta med flera ex utan köpare......;)

Obizzz

Ok tråden är gammal men jag kan inte låta bli att påpeka att samma sak hände min kompis oxå när han beställde sin Saitek X36 från Software Express och fick ett demoex som använts och dessutom inte fungerade som den skulle det tog honom många veckor och telefonsamtal för att reda ut detta... Software Express var inte precis samarbetsvilliga heller men han fick nya grejer till slut efter att de skickat ytterligare ett felaktigt gasreglage...

tror inte han eller jag kommer att handla där igen :)
"It's not easy because it's difficult" - François Duval, Rallye de France 2004
--------------------
Martin Ãâ€"berg
www.martinoberg.se

mar.oberg på googles emailtjänst