Mer än snygg grafik?

Started by ft, February 11, 2002, 20:13:29

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

ft

Är det någon som har sett mer än snygga screenshots? Jag letade på deras site efter beskrivningar av hur de modellerat flygplanen och systemen men nada... Jag hoppas inte på något än så länge. :/

Mvh,
 /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Jotte

Om man är pessimist har man sällan roligt men man blir sällan heller besviken heter det ju. ;)

Nä exakt "hur" de modellerar beskrivs ingenstans men man ska nog inte gå och tro att det blir på F4 nivå, även om det i sigsjälv kanske blir riktigt bra ändå. :)

ft

QuoteOrginally posted by Jotte

            Om man är pessimist har man sällan roligt men man blir sällan heller besviken heter det ju. ;)

Nä exakt "hur" de modellerar beskrivs ingenstans men man ska nog inte gå och tro att det blir på F4 nivå, även om det i sigsjälv kanske blir riktigt bra ändå. :)

Har sett lite för många "simulatorer" med jävelsnygga screens och lite innehåll för att inte vara en smula skeptisk. Bättre att vara glad åt det man har än att gå och hoppas på det man kanske får, om vi nu skall prata om lycka. :)

(Ropen skalla, word wrap åt alla!)

  /ft

Stercus accidit
---
Quando omni flunkus moritatus

Snajper

Men wordwrap... Jag förstår inte vad du menar?! Det fungerar utmärkt för mig...

/Kalle
/Karl \"Snajper\" Selin
*If TCP/IP handshaking was less formal, perhaps SYN/ACK would be YO!/SUP! instead...*

Weas

:)
Jag gillade F2 skarpt, eftersom LOMAC lär vara en efterföljare (och mycket mer) så bör vi inte bli besvikna.

Funderar själv på att intallera F2 igen bara för att hjälpa minnet på traven.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


Jotte

#5
Sant att det finns mkt bländverk utan innehåll på spelmarknaden.
Man får ta saker och ting för vad de är (spel, varken mer eller mindre) och inte tro blint på "hause" snacket. ;)

Har flugit demot och det var go känsla i det Weas. :)
Som sagt så har LO:MAC väckt jet intresset igen hos mig som varit svalt ett tag... sedan F/A-18 Interceptor på A500 för att vara mer exakt. :) *skratt*

Weas

Det var länge!

Du borde passa på o komma på lanet så du får se lite modernare grejjer :-)
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


loke

Alla som flugit F2.5 vet nog att risken att man skall bli besviken är rätt liten.

Jag antar nu att de inte hade tänkt att göra något som är sämre än föregångaren.