Author Topic: Gillar inte utseendet  (Read 2008 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Horizon

  • Global Moderator
  • Communist Plan Poster
  • *****
  • Posts: 9109
    • View Profile
Gillar inte utseendet
« on: January 31, 2014, 20:15:01 »
Jag vill ha tillbaka gamla forumet med alla avdelningarna synliga. Gillar inte att det ligger en massa "child boards" under vissa forumavdelningar. Jag är emot onödiga klickningar. För att komma till min "fartränder"-tråd måste jag klicka en gång extra idag. Jag vill rösta bort nya utseendet.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

bALoO

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 427
    • ICQ Messenger - 49170318
    • View Profile
Re: Gillar inte utseendet
« Reply #1 on: February 01, 2014, 09:48:03 »
Tack för återkopplingen, Horizonten! De åkte med i senaste ändringen vilket du märkte. Jag hade funderingar på att slå ihop dem med "Helt andra saker.." men Fluff stoppade mig. Blev underavdelningar istället. Jag har plockat ut dom igen så nu är de egna avdelningar så som du vill ha det. När det gäller de avdelningar där aktiviteten har upphört, Falcon tex, så tycker jag inte att de förtjänar att ligga som egen avdelning. Har det inte tillkommit något på ett års tid så kanske man kan leva med att den avdelningen blir en underavdelning. Skulle det åter bli aktivitet i en sådan avdelning så är det bara att flytta ut den igen. Tankar och ideer i ämnet mottages gärna.


christian punkt bjorkman vid gmail punkt com

Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Horizon

  • Global Moderator
  • Communist Plan Poster
  • *****
  • Posts: 9109
    • View Profile
Re: Gillar inte utseendet
« Reply #2 on: February 01, 2014, 19:20:55 »
Låter bra att de har ett "bäst före"-datum och sedan blir underavdelningar, men aktiva avdelningar får gärna ligga så långt fram som möjligt.
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names