News:

No significant change

Main Menu

War Thunder

Started by Salsam, December 30, 2013, 21:00:59

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Salsam

Up and running again!  ;D Firade jag med att köra en runda i vars en A-20 med Salsan igÃ¥r kväll - tillsammans lyckades vi utradera 20 markmÃ¥l samt 2 fientliga flyg, 1 109E3 samt 1 He-51a. Synd det inte kommit cockpit till alla tyngre planen ännu  :-\
Ska vi försöka satsa på att köra något organiserat en kväll? Återta gamla torsdagsflygningar motsv?
Btw sÃ¥ har jag nu ocksÃ¥ installerat Mumble, inväntar bara inloggningsuppgifter  ;)

Horizon

Quote from: Salsam on January 13, 2014, 22:37:25Btw sÃ¥ har jag nu ocksÃ¥ installerat Mumble, inväntar bara inloggningsuppgifter  ;)

http://nosig.net/forum/index.php?topic=5937.0
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names

RedOne/ zalzam

Har nu ocksÃ¥ installerat Mumble  :D
------------------------

Lasse Sandberg

Fluff

Kul! Jag och baloo är inne och kör nästan varje kväll med vissa gästspel av Lupson.  Skulle vara kul om vi kunde fÃ¥ till en nosig-squad. NÃ¥gon som vet hur mÃ¥nga man kan vara samtidigt i squaddarna?
Odi profanum vulgus, et arceo

Lupson

Febern har börjat lämna kroppen. Ska se om jag kan komma upp i luften ikväll.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

Salsam

Ny Patch ute som tyvärr verkar påverka HB och SB något negativt, där de sänkt rewarden (lions) för Air kills med nästan 25% men istället höjt den i AB, vilket får många att tro att Gaijin satsar mer mot AB och konsolspelarna. Men mixade reaktioner just nu.

bALoO

#38
Samtidigt ser det ut som man i realistic och simulator battles får en ökning på 20% i forskningspoäng. Än så länge har det varit jobbigare att få tag i tillräckligt med forskningspoäng jämfört med silverlejon. Kanske ändrar sig.
christian punkt bjorkman vid gmail punkt com

Intel i5-4690K -  ASUS Z97-P - 2x4096MB DDR3 - Radeon HD7970

Lupson

Baloo, Fluff och jag fick kört en sväng kring dovers vita klippor igÃ¥r. Känner allt mer att Track-IR kanske kunde vara nÃ¥got när man kör simulator battles, tycker jag  tappar bort lede fi alltför enkelt och att hitta dem är ocksÃ¥ väldigt svÃ¥rt.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X