News:

No significant change

Main Menu

Nya Saitek (USB) slut...

Started by griffin, July 07, 2002, 13:26:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

griffin

Den laddning X36:or som jag "annonserade ut" i en tidigare tråd är decimerad efter att några här köpt, vilket gläder mig! Butiken har några ex kvar.

Dessvärre är de 2-3 st som finns kvar i butiken av gameport versionen (enligt utsago när jag ringde igår) vilket jag *tror* är detsamma som den gamla som fanns innan USB versionen.

Om det verkligen stämmer (har inte kollat i butiken själv) så försvinner ganska mycket av poängen av att köpa en X36 eftersom programvaran (den man programmerar alla knappar med) på den gamla versionen inte stöder annat än 95/98 (och kommer inte göra det enligt Saitek själva).

Men vill man ha en sjysst uppsättning ickeprogrammerbar joy/reglage med rudderfunktion så kanske 400 är överkomligt ändå. Jag ville bara uppdatera. Själv är jag inte längre intresserad eftersom jag har den gamla versionen. Så jag fortsätter spara till Cougar :-D Har väl kommit upp i en 10-20 kr eller nåt ;-)

mvh Jens/Griffin
snappahead

Fluff

Ja ibland har man tydligen tur :). Jag glömde nämligen fråga butiken om det verkligen var USB-versionen dom hade innan vi köpte. Detta hade ju iofs Griffin sagt men dom kunde ju ha tagit slut. Hade varit lite jobbigt att behöva brotta ned både baloo och lupson om det bara varit en USB-sticka :). Stickorna fungerar för övrigt utmärkt och snart har man nog vant vid vår egenhändigt hopknåpade profil också. Så återigen ett stort tack till griffin för tipset.

/fluff
Odi profanum vulgus, et arceo

Phlerp

Ångrar bara att jag inte också köpte en när ni ändå var igång. Hade varit bra att ha vid sidan av cougarn eftersom den var så billig. Cougarn må vara bra, men inte ens den kan vara på två ställen samtidigt (hemma och på inst)  ;)