News:

No significant change

Main Menu

Ville bara höra av mig.

Started by Weas, July 07, 2002, 11:44:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Weas

Jodå, jag lever fortfarande.
Som ni kanske hört så var min lilla "söta" (ironi) fru gravid i 3:e månaden (alltså på KVÄKET i Helsingborg) med en jobbarkompis, när jag fick reda på läget. Livet på landet är fridfullt och jag känner att jag återhämtar mig mer o mer, har nu till o med dammat av CougarÃ,´n, F4 och IL2. Gjort en enkel anordning för spakarna så de sitter fast i stolen på rätt plats och klippt gräset.

Internetuppkopplingen hemma är dock inte mycket att hurra för, jag har som mest 3 av 5 markeringar på mobilen så mottagningen är mkt bristfällig, vilket i sin tur gör anslutningen mycket egensinnig, den kopplar ifrån om den inte stortrivs eller låter helt enkelt bli att koppla upp om den inte är på humör. Har jag tur så kan jag betala mina små räkningar och läsa forumet utan bilder (minns att max uppkoppling är 9.6 Kb/s), men inte mer.

Därför händer det inget med NOSIGÃ,´s hemdsida, hoppas ni har överseende.

Men som sagt, jag har fått luft under vingarna igen och ser fram emot ett eventuellt miniLAN framöver.

MAS och andra: Vecka 29 är tyvärr inte möjligt, jag måste ha barnen då, men en helg framöver passar utmärkt för mig.

Nåväl, dags för en veckas husvagnsliv, synes bröder!

Weas, overÃ,´n out.
Nordic Simulator Group
www.nosig.se


griffin

QuoteOriginally posted by Weas


            Jodå, jag lever fortfarande.
Som ni kanske hört så var min lilla "söta" (ironi) fru gravid i 3:e månaden (alltså på KVÄKET i Helsingborg) med en jobbarkompis, när jag fick reda på läget. <klipp>

Eh... det där *lät* inget bra. Men jag är trög så... jag törs knappt fråga men har jag missat nåt? Hoppas allt är ok annars! Välkommen tebax! Jag har precis blitt med dator efter ett halvårs torka så på måndag kväll skall jag dunka in Falcon 4 och värma upp mina reglage :D

Nu skall jag duscha efter 2 timmar i skogen med min 1-årige son på ryggen. Det låter hurtigt men det är nog första gången på 5 år jag gör nåt sånt vilket jag lär erfara i morgon när kroppen inser detta, hehe...

Ha det bra!

Jens/Griffin
snappahead

zebra

Hej kompis,

Jag är själv inte särskilt aktiv under den här perioden. Det är för skönt ute för att man ska sitta inne inne och uggla,,,, även om man får abstinens.
Läste dina rader,,,, och kan bara säga,,, BEKLAGAR,,, jag är verkligen ledsen och jag hoppas du är ok.
Som jag sa tidigare så glöm inte,,, du är alltid välkommen ner till södern. Det är bara att du hör av dig.

skönt om dig och så hörs vi snart....

sandro

Horizon

Jag önskar detsamma till dig Petter!

Med lite mod och ett hårt pannben kommer man genom det mesta! Hoppas att man får se dig snart på något LAN eller så. Helgen från i våras (Hbg) måste snarast återupplevas! :-(

Varma hälsningar från Horizonten som precis kommit hem från Grekland och 35-40 graders värme... X-(
We're standing here by the abyss, and the world is in flames
Two star-crossed lovers reaching out, to the beast with many names