Arma 3 Community Preview (Alpha) är här!

Started by KeyCat, March 05, 2013, 21:03:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jotte

Persiska bergsmullar nermejade *check* dvs Infantry showcase avklarat. ;)

KeyCat

Nu dök han upp igen. Hoppas inte det blir en "hit and run" utan att han stannar ett tag :)

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Jotte

Har varit här sedan jag gjorde hit and fade senaste. ;)
Precis suttit och tuggat fradga över ålarens som går in i coop och sen står och tk:ar alla som spawnar in. Hände på två olika servrar och vote kick verkar inte funka ordentligt ännu.
Sen när jag kom in på en server som var tk "fri" så låser sig eländet. Men skam den som ger sig, nu letar jag upp ett Domi coop igen och ser om det funkar bättre. :)

KeyCat

Nu har jag haft chans att fråga alla och har en Alpha invite kvar och den är din om du vill ha den Lupson...

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Lupson

Tack för erbjudandet!

Har dock svårt att se mig hinna lira något de kommande veckorna (påsk, jobbresa etc.) så håll du den till någon som har större glädje av den. Jag hojtar till igen om några veckor och kollar om den finns kvar.
Mvh Lupson - kortklippt.

"Kustartilleriet fördröjer fienden i kustbandet till militär hjälp kan anlända".
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Core i5 E3570K - Fractal Design Define Mini - Sapphire R290 Tri-X

KeyCat

OK

Om någon annan är intresserad av den så hojta här eller PM'a din e-mail address.

/KC

>> It's all about teamwork! <<

Salsam

Är hemma pÃ¥ besök! Givetvis  var ARMA3 de första jag tankade ner :D  Det innebär givetvis att jag nu även har 3 st INVITES att fördela pÃ¥ NOSIG om det är nÃ¥gon som saknar  ;D